Monday, April 30, 2012

Kenapa Mesti Pakai Baju Yang Baru !!???

Kemanjaan yang semula jadi ada pada setiap wanita,
Ada kaum lelaki yang tak puasa hati dengan sikap manja wanita..
Lempang ang tak leh manja2 pula...hahaha

Awer kita tanya ..Kenapa Pompuan wajib bertukar baju baru,
setiap kali nak keluar dengan kawan2 lama..

Pembaziran itu ada lah amalan syaitan "kata awer dekat kita"ok ayat seribu gedix (:

Wahai awer ada aku kisah ker nak tukar baju,aku tak guna duit awer pun...ha3x

Motif Pompuan sering bertukar baju.. ...














Pompuan sinonim dengan sesi Photography ^____^


Awer teman kan kita jalan2 jumpa kawan lama kita
happening sangat,..
"awer tido dalam kereta dulu yerh"


Senang jer nak pujuk Awer nie,,



Awer kita SoOoKaaaaaa KaROke (=



.
Terima K♥sih Melih♥t dan Memb♥c♥ Blog ir yien

4 comments:

ejulz said...

ejulz pakai baju yg sama je bila kuar.. hehe..

ishiko said...

betul betul betul
kang photoshot baju same je, xke haru.. haha

ir yien 9897 said...

ejulz :


hahah..jadi laki kan best :)

ir yien 9897 said...

ishiko :

betul2... tak nampak keserasian tu nnti..hahaha