Monday, July 30, 2012

Nak Bagi Duit Raya Baru kat siapa yerk???

Mai ramai2 tukar duit raya plastik dekat bank,
yang berdekatan dengan kediaman anda..

Tengok masih sempat kah kalian menukar nyer ???..hahaHA..."Gelak jahat"
Tugas yien mudah dah senang.. Tukar duit kat Tokey insuran dalam Opis jerk (^_^)


Excited dapat duit raya Baru

Disebabkan saya yang dilahir kan dari keluarga yang bahagia..Amin..
Maka yien lah anak bongsu yang bertuah apabila Musim raya..he3x

Mata duitan itu yien..yien itu duit..hahaha "merepek lak"
Tahun nie cita2,nafsu,keinginan yien nak ringankan tangan
Memberi duit raya kat orang ramai ....

Tapi masalah besar nyer..Yien nak bagi sapa???
Siapakah yang layak mendapat duit raya yien,selain mak ayah "i kan bongsu" (:

cUBA TEKA BERPA JUMLAH KESEMUANYER??

Time mata dah mengantuk,perut dah bergendang..
semua aktiviti lasak yang dilakukan untuk menahan diri dari tertidur..

Bila datang nyer tokey insuran dekat office,
sAmbil membawa Duit raya Baru Dengan Jumlah banyak..

Masing2 mata bulat hampir nak terkeluar biji mata..
Segar terusssssss...hehehe

Kalau nak duit raya yang warna biru tu
Jom lah ramai2 datang raya umah yien,.. he3x

Alamat rumah sedia tertera di kaca laptop anda..

Syarat nak beraya kat Rumah yien : Wajib bekal kan rendang dari kampung anda (^______^)
Terima K♥sih Melih♥t dan Memb♥c♥ Blog ir yien

5 comments:

Nazryn Mishar said...

me!
taknak rm 50! nak RM20 je. kaler duit tu unique~ ohhh

ir yien 9897 said...

Nazryn Mishar :

Bagus2 tak demand...
lebih seringgit yien akan bagi..hehee

LiyaMaseri said...

nk semua jenis duit tw..

ir yien 9897 said...

LiyaMaseri :

eh2 lia dah besar..tak leh dapat wit raya..hehehe..nnti akk bagi yg warna biru jerk :)

LiyaMaseri said...

tapi masih belaja...harus dapt duit raya.. :D