Tuesday, October 2, 2012

Tertipu Dengan No Handphone Lama!!!

Ini kisah benar yang berlaku pada kawan2 ku yang prihatin!!!
Berharap agar anda semua jangan tertipu dengan no lama kawan2..
Mangsa Pertama 

Kawan : Salam yien comel lama tak dengar cita,sombong sekarang

No.Lama : Hye.sowie lah,mana ada kite sombong, =(

Kawan : Yerlah sekarang dah jarang nampak awak tu hangout ngn ktorng.

No.Lama : Sebenar nya kite ada masalah lah =(

Kawan : Masalah apa,sabar lah jangan lah sedih2 yerh..

No. Lama : Kite kekurangan duit lah..

Kawan : Owh... cita lah kat aku, !@#@%^%&%&^* Nanti aku bank in kan yerh..

No. Lama : Terima kasih kau lah sahabat sejati......

Mangsa Kedua
Kawan : Oit yien bapak kerek ko sekarang!!

No.Lama : Hye.sowie lah,mana ada kite sombong, =(

Kawan : Kau kenapa susah sangat nak balas msg aku??
No.Lama : Sebenar nya kite ada masalah lah =(

Kawan : Ekley kau,tak yah nak wat sedih2 lah..

No. Lama : Kite kekurangan duit lah..

Kawan : Lah kau nie..wat lah bincang ngn aku,macam kau tak kenal aku !@@%%^%^&
              Nanti aku bank in kan yerh.

No. Lama : Terima kasih kau lah sahabat sejati......

P/s : Pada teman sejati, pm yien di FB untuk No.hp baru yien yerh,
Awas!! pasang lah parkguard pada No. Handphone anda..

ini parkguard saya..
"tulang besi"


Terima K♥sih Melih♥t dan Memb♥c♥ Blog ir yien

2 comments:

YaNa Yassin said...

Untung lah ada bodyguard,.. eh , macam sama lah bodyguard kita. Muhahahaha.

ir yien 9897 said...

alamak sama lah body guard,..

nie yang kena bayar lebih ....hehehe