Tuesday, April 30, 2013

HANTU PERFECT365

Salam... kepada silent reader ini blog...
kemunculan yien pada blog nie
 ingin menghantui picuter si siletn blog ...

 Apa yang di repek kan kat cni pun yien tak tahu..
so MOOD gedik yien tepek picuter TIPU semata2 di blog USANG nie..
Usang Sangattttttttttttttt.....



1) Make up kesedihan dalam kesenyuman


2) Makeup kealiman di pagi jumaat



3) Makeup kegedikan untuk berjimba di dapur rumah jerk...



4) Makeup untuk menahan kepanasan.. !!!!


5) Makeup apabila pulang ke rumah...




Harapan : Mencari makeup Pengantin yang pandai mencoteng Muka yien sebaik nyer..

/////

Terima K♥sih Melih♥t dan Memb♥c♥ Blog ir yien

Monday, April 8, 2013

JERAWAT !!!





Jerawat kat DAHI

Haba badan yang melampau serta peredaran darah yang tidak baik menjadi punca kepada naiknya jerawat kat dahi kita. Orang yang ada jerawat kat dahinya selalunya memiliki sifat panas baran.
Untuk menghindari, dinasihatkan supaya menjadikan amalan untuk tidur awal serta bangun awal. Selain itu pastikan dapat tidur yang cukup dan minum air banyak.

Jerawat kat HIDUNG

Kalau jerawat di batang hidung, ianya bermaksud tulang belakang kita mungkin bermasalah. Jika ianya di hujung hidung mungkin disebabkan haba perut melampau dan sistem penghadaman yang tidak normal.
Dan jika di salah satu hujung hidung pula boleh dikaitkan dengan ovari atau sistem reproduksi yang mempunyai masalah.

Jerawat kat DAGU

Kalau jerawat tumbuh di dagu pula, berkemungkinan fungsi buah pinggang telah terjejas atau sistem endokrin (rembesan dalaman) lemah. Untuk kaum wanita yang mudah mendapat jerawat di sekitar dagu mungkin berpunca daripada haid yang tidak teratur dan sistem peranakan yang bermasalah.

Jerawat kat PIPI

Jika jerawat tumbuh di pipi kiri, fungsi hati mungkin kurang lancar seperti dilanda masalah rembesan, menyahtoksin dan penghasilan darah. Jika di sebelah pipi kanan, fungsi paru-paru berkemungkinan tidak normal.

Jerawat kat BADAN (Belakang dan Depan)

Bagi jerawat yang tumbuh di belakang atau depan badan ianya memberi petanda kemungkinan sistem perkumuhan bermasalah, seperti terkena sembelit. Dinasihatkan supaya mengamalkan pemakanan yang sihat bagi memastikan toksin tersingkir dengan lebih baik.
Nampaknya ada yang terus menghadap ke cermin untuk melihat posisi jerawat anda. Walaubagaiman pun artikel yang dikongsikan ini adalah sekadar rujukan sahaja. Untuk mendapatkan maklumat lebih jelas mengenai tahap kesihatan, anda perlulah mendapatkan rawatan dan nasihat doktor.

P/S: Tips untuk kulit sihat

Anda dinasihatkan untuk minum sekurang-kurangnya 8 gelas air kosong sehari. Ini akan membantu anda utk menyeimbangkan suhu badan dan membebaskan toksik yang tidak dikehendaki daripada tubuh badan kita. Ia juga membantu pelawasan.

Copy by : sini
Terima K♥sih Melih♥t dan Memb♥c♥ Blog ir yien

Thursday, April 4, 2013

RUMAH KU DI HANCURKAN

Salam semua...
Wah makin maju yien rajin nk update blog yien nie..

Menagapa dan kenapa yien rajin update blog nie..
Sebab musabab nyer yien dah Bosan Vs Ketensionan...huhuhu

Ok kali nie nak khobar kat ekau semua..
Susah nyer idup bila berjauhan dengan rumah ku syurga ku..



Tanggal 1/4/2013 rumah ku ini telah di pecah masuk oleh tut..
di pecah masuk oleh 3 jejaka kacak made in indonesia..

Di jangka akan berbaik semula pada tengah bulan Puasa..
Hopefully siap sebelum raya lah...

RINDU KAT RUMAH...
hidup ku terhubang ambing,lidah ku kelu tak terkata..

So MooD yien : Ke LaUt...............

Terima K♥sih Melih♥t dan Memb♥c♥ Blog ir yien

Tuesday, April 2, 2013

Sahabat 3 Segi...

Setelah hati hancur kepiluan untuk aku menjejaki ke perak..
Memikir kan saat aku akan menempuhi negeri orang
dengan berlakunyer kesesakkan lalu lintas...

Oh siapakah akan menemani aku di saat aku keseorangan.
di saat aku memerlukan someone yg dapat melindungi aku
yang dapat menyokong aku dalam apa jua rintangan..

arghhhhhh aku tak pandaiiiiiii drive kereta sehebat anda...
jalan sesak yang akan ku tempuh membuatkan aku lemah..

Thank you sahabat yang sering menemani aku dan memberi sokongan
dari belakang Anda lah sahabat ku "ayat bodek" pui lah korang,,,..hehehe


Ini sahabat yang aku hargai..."wat masa sekarang lah" hahaha




Sayannnnggggggggggg Sahabat 3 Segiiiiiiiiiiiiiii nieeeeeeeeeeee


Terima K♥sih Melih♥t dan Memb♥c♥ Blog ir yien