Friday, September 23, 2011

Riang Raya Bekerja

Lokasi : Hotel IOI
Jam : 8.00am - 1.00pm
Anjura : Fakulti Sains UPM

Sesi fotografi ..

 Officemate , saya paling muda kot  :) huhu

 Bersama kawan ku (baju ping) sejak darjah satu, sampai ke-zaman 
remaja sama jer tempat kami bersekolah dan berkerja :)
 special nyer pic nie, belakang saya Dr encerm.. =)
Bersama _ _ _ _ (bju kuning) sapa yang rajin baca buku jer kenal beliau


Akibat dah lama tak update entry..
Sibuk dengan tetamu yang tak di undang
Auditor ISO UPM...

Terima K♥sih Melih♥t dan Memb♥c♥ Blog ir yien

8 comments:

Cik Eka said...

comel yien..

hehehe..

kak eka pun paling muda kat opis.hihi

Iz.Eusof (Abg Stalker) said...

wiwit..;)muda x muda la..matang penting.

SoLy SoLicious said...

bila nk berjimba2 di ukm ni? heee

Kathy Tuah said...

comel ^^

ir yien 9897 said...

cik eka :

memmmang lah akk eka pun muda coz umur kak eka tua setahun jer dari yien :)

ir yien 9897 said...

abg stalker :

insyallah penting..

soly :

massih bz di UPM :)

Kathy : thankz dear :)

cheqwa said...

saya rajin baca buku jugak! buku ujang...muehehehehe..siapakah beliau? :/

ir yien 9897 said...

cheqwa :

abg saya :) huhuhu