Tuesday, September 4, 2012

Filem Salam Cinta Sangat best..

Selepas 7 Petala Cinta arahan Azahari Zain, sebuah filem bergenre romantik islamik ditayangkan di pawagam, akan muncul sekali lagi filem yang berkonsepkan genre yang sama iaitu Salam Cinta.. Filem nie mengetengahkan ciri-ciri islamik seperti mana yang ditayangkan di dalam filem 7 Petala Cinta..

Sebuah filem yang memberi penuh pengajaran pada diri kita dalam kehidupan harian ..
Cerita ini lebih mendalam di setiap tutur kata yang di sampaikan
dari pelakon nya iaitu Diana Amir..apabila cuba mengajar dan mendekatkan
kekasih hati nya kepada syariat islam, yang di lakonkan oleh Kamal Adli..

Sejujurnya Filem Salam cinta ini pada pandangan yien lebih baik dari filem 7 petala cinta =)
Membuat diri yien terpengaruh dengan setiap perli yang di beri kan dalam filem ini..

Nak tahu apa yang di perli dalam filem ini..
Jangan lupa tonton kan nyer di pawagam bermula pada 6 September 2012


selepas tengok filem nie..
conform dah taknak snap pic dengan artis lagi...hehehehe

Pengajaran kepada Artis..., Peminat.., Pengarah.., Wartawan..,Keluarga dan juga kepada Blogger..!!!

Assalamualaikum bakal Imam Ku...
Waalaikumusalam bakal Makmum Ku...



Terima K♥sih Melih♥t dan Memb♥c♥ Blog ir yien

7 comments:

Phat said...

lawa jersi arsenal ujang hehe

ir yien 9897 said...

alar napa semua tegur baju dyer..
haishhhhh..hehehe

fizafantagirO said...

best ek ? tak sabar nak tgk :)

ir yien 9897 said...

fizafantagirO :

tengok lah.. citer dye pun kelakar :)

Eizil said...

Kenapa jer lepas tengok cerita tu tak nak snap gambar ngan artis ya? :D nak kena tengok cerita ni nampaknya nak dapatkan jawapan...

ir yien 9897 said...

Eizil :

hah! kat situ ada jawapan yang tepat..jgn lupa tgk yerh :)

YaNa Yassin said...

Memang best,.. seiring lawak dan islamik. Ini yang kita carik.. hihihiih :))