Sunday, August 26, 2012

Suprise di hari pertama masuk kerja selepas Raya

Masuk kerja jer dapat nie kat atas meja.. ♥


Tahun nie duit raya paling sedikit RM35..
Alhamdulilah dapat lah juga duit raya kan walaupun dah kerja..

tapi rasanyer , ini choclate lagi mahal kot..
tq lah pada pemberi yang bertauliah... (^_^)

happy seikit bila masuk kerja nie... (:

Terima K♥sih Melih♥t dan Memb♥c♥ Blog ir yien

6 comments:

duniafana said...

besh nya dapt ferrero tapi awak xsuka kan coklat ni?bg saya aa

ir yien 9897 said...

eh2 tahu2 jerk kita tak suka coklat :)

Leadership Developmant Training said...

salam sukses gan, bagi2 motivasi .,
Bersabarlah dalam bertindak agar membuahkan hasil yang manis.,.
ditunggu kunjungan baliknya gan .,.

Nurul Akmal said...

Wah bestnyer.. dapat coklat.. :)

Fatin Zaini said...

Salam Aidilfitri,

Fatin Zaini datang singgah dan menjadi follower baru anda..

salam perkenalan dari saya, jemput ke sini http://www.fatinzaini.com

ejulz said...

waaaa.. seronok laa.. hehe