Tuesday, March 20, 2012

Pengalaman SPM Saya lak

Hari nie Semua cerita pasal pengalaman SPM kan ..
sebab musabah hari nie adalah hari SPM semalaysia :)

So di kesempatan nie..yien pun nak story pasal SPM juga
Tapi tak lah pengalaman sangat,cuma nak terkenang nasib..he3x

SPM : yien Target nak dapat Addmath 1A, tapi lupa saya dah drop addmath...he3x
ok punah harapan..sebab dulu anti nombor2 nie..hahaha

So sencara tak sengaja atau di sengaja kan...
Time seminggu nak menduduki exam SPM
Ada lak orang yang masuk merisik yien "minta couple jerk"he3x

Syarat pertama yien...
Nak Couple Dengan Saya , Wajib Dapat Addmath A1 dalam exam SPM nanti..
So kena lah tunggu lagi 4 bulan untuk tunggu result SPM keluar...

Tapi yien langgar lak syarat, belum dapat result SPM,
yien dah ter terima lamaran dier.. "tapi jodoh kami tak panjang" =)

Akhirnya impian yien untuk bercinta dengan orang yang dapat Addmath 1A
Telah terkabul hingga kini..alhamdulilah ,hubungan kami berjalan dengan lancar.. he3x =)

So lepas nie yien nak bagi syarat
Sesiapa yang ingin menikahi yien
Wajib beli kan yien sebuah kereta ferari "JOKE"



Bakal suami cukuplah yang menerima saya dan keluarga saya seadanya
Bercinta lah kerana Allah ;)

Terima K♥sih Melih♥t dan Memb♥c♥ Blog ir yien

10 comments:

BUAYA said...

waaa Admath A1..sy pon ade expirience SPM Jgk.maila singah blo sy

H.D said...

addmath azri A1 kah?? pergghhhhh~~~
tabik spring sama lu bro!! hehe..

ir yien 9897 said...

frogos :

ok SPM.. Musim spm...
addmath u pun A1 yerh :)

ir yien 9897 said...

H.D :

eh2 tahu2 jerk si jejaka idaman saya tu azri..hahaha

yerp azri addmath A1.. biasalah bdk 5t4 :) hehe

ejulz said...

beli ferrari mainan je. hehe

Ana Farhana said...

waaa.. addmath a1 ? hbt... :))

ir yien 9897 said...

ejulz :

hahaha..betul2 sebab tak bagi syrat pun ferari ap kan :)

ir yien 9897 said...

ana farhana !

untunglah..hehe.
yien cuma tumpang gembira bg pihak bf...heheh

Azri Kamal said...

mane felari nye ni..hahahhahah

ir yien 9897 said...

hahaha.. beli kan saya ferari yerh my love :)