Tuesday, June 26, 2012

Hanya Aku Cinta Kau Seorang

Walau sejauh mana kenalan ku bersama ramai lelaki lain di luar sana..
tapi tak sehebat kenalan kita dari mula hingga kini =)


 (01) Kau hadir tanpa ku sedari,
        Mengisi kekosongan hati,
        Kini kau pergi tinggalkan ku,
        Lemas ku dalam sepi......

MOTIF (01)  :Lelaki ingin bercinta dengan seseorang wanita bermulanya dari berkawan..

(02) Hujan yang turun ke bumi,
       Membawa rindu yang mengunung,
       Kau biarkan ku oh sendiri,
       Malam ku tanpa mimpi.......

MOTIF (02) : Perempuan perkenalan menjadikan perpisahan

Mengapa tangan kau lepaskan,
Setelah hatiku kau tawan,

Mengapa takdir memisahkan,
Hanya aku cinta kau seorang,

Mengapa tangan kau lepaskan,
Setelah hatiku kau tawan..

Angin malam bawalah cintaku,
Menghapus rasa rindu.......

blog yang terbaik zackzukhairi

Aku boleh senyum dengan ramai laki..
Tapi aku boleh nangis untuk seorang laki yang aku cintai..


take note okay


Barisan Pelakon HACKS




Terima K♥sih Melih♥t dan Memb♥c♥ Blog ir yien

9 comments:

Nyamuk Terbang said...

lgu ni best...xtgk lg pn crta dia

ir yien 9897 said...

citer dier pun best... :)

saya dah tengok :)

Asyiqin Haulisah said...

wow bestnya bahasa. saya tak sempat tgok lg lah awak.

Phat said...

dah mcm gula2 hehe

ir yien 9897 said...

Asyiqin Haulisah :

Masih panas lagi di pawagam tau yunk..hehehe

LELAKI INI said...

tak mungkin tgk kowt..heheh

Nurul Akmal said...

lagu dia best.. ;)

ir yien 9897 said...

Lelaki ini :

tengok lah..alar takut nangis lah tu..hahahah

ir yien 9897 said...

Nurul Akmal :

Best 24 jam yien asyik ulang nyanyi lagu dier..hehehe