Monday, October 15, 2012

Bowling Mines

Hye... awekkssssss shemua..
Kekurangan masa membuatkan yien  tak endah untuk bermain mata dengan Blog nie..

Kini blog yien sudah menjadi  diari privasi setelah trafik ku merundum jatuh ke tanah,sepeti daun2 kering keguguran..endah tak endah di lihat oleh perjalanan kaki..

Eh2 apa yang yien merepek meraban nie..
Sukatilah nak merepek macam ner punn,.yakin tiada yang sudi kritik punn.. he3x

Kembali lah yien kepada tajuk sebenar nyer... Setelah sekian lama nyer yien meninggal kan zaman bermain Bowling yien "sebab tak power pun" Kerana terpaksa dan memaksa oleh kawan untuk bertanding dengan dier... bajet nak teman jerk "tgk kasut bowling cantik" tergoda lah yien untuk meneruskan perjuangan yien main Bowling....yessssssss...(KALAH) hehehehe

   Si juara dan Si Kalah..

                                       
Selepas pertandingan tersebut.. syarat permainan ..
Siapa menang wajib belanja kami karoke pula...
So si juara nie pun cuba untuk memasukkan bola nyer ke dalam longkag
tapi usaha nyer tak berjaya..sebab hebat sangat agaknye....huhhu

So dukacita nyer si juara nie pujuk lah si kawan lelaki belanja kami Karoke
Pujukan nyer berjaya mencairkan sahabat kami

 Si tukang belanja Karoke..hehehe


Sebanar nya di sebalik tajuk entry yien nie, bermotif kan bahawasanya yien
dah lama tak hangout dengan dorang..lebih kurang 5 tahu juga lah.. "lama ker"
Lagi2 si jante atas nie "Orang Sabah" nun jauh di sana..hehehehe

Terima K♥sih Melih♥t dan Memb♥c♥ Blog ir yien

6 comments:

ct cheery said...

best2x!!cheery pun dah lama giler xmain bowling..

aliza zeke said...

x reti maen bowling gak..hehe..lame gak lah kalau 5 taon x jumpe

Phat said...

lama sungguh x main bowling eh

cerita best said...

cerita pakjoe datang terjah di blog nie... 4 c joe bg dekat blog nie cute,cun,comel,cantik niceeeeeee entry ..terjah sini sama k ada mcm2 tip tuto pakjoe nk kongsi dgn tuan blog..,http://pakjoe-pakjoe.blogspot.com/2011/12/korang-semua-jomlah-join-this-group.html

Cik Nurul Siezuka said...

Wah bestnyer...

ejulz said...

main x ajak pun ek.. :(