Tuesday, July 31, 2012

Iftar di Flamming bersama dua dak Comel

Semalam 31 Julai 2012(selasa)
Menanti nyer kehadiran tarikh kelahiran yien yang ke-22 "muda lagi"

Kawan yang yien kenal sejak yien masih hingusan lagi..
Telah mengajak yien pergi berjimba di Sunway ..

Seronok dengan kekecohan si senget2 sekalian =p
Kenalan dari Darjah satu " classmate gitu"

ajim- yien yang comot -hana

Perjalanan kami mengambil masa yang singkat..
Bergerak dari rumah yien jam 6.30 pm
sampai ker sunway dalam kul 6.60 pm (:

Kekecewaan berlaku bila kami booking untuk makan di Flamming steamboot jam 8.45pm
Terpaksa lah berbuka kuih di tepi tembok Sunway Lagoon..

Sementara menunggu  berbuka di steamboot
Kami Solat di surau Jusco Sunway "surau sangat sempit"
Terpakasa menunggu giliran.. " sabar jerlah"

Muka Lapar versi Kecomelan.. :)


Time menanti perjalanan dari sunway pyramid ker Lokasi Flamming steamboot
Yang hanya mengambil masa 15 minit...Yien telah mengalami
pelbagai rintangan ,dugaan dan cabaran ...."tapi di rahsia kan" :(

Ok sejurus sampai ker lokasi yang di nantikan sejak berkurun lamanyer "eceh poyo"
Gelojoh nyer kami tak terkata.. tapi stiel leh cover2 Sikit gitu..hehehe


Memperkenal kan Chef  No.1 Malaysia


Chef Nur illiyin Roslan


Sedap juga rasa masakkan dari air tangan sendiri..
Jemput lah datang ke sini kalau nak rasa masakkan yien :)

Tengok berselera sungguh dak comel2 nie makan... "kenyang ker yunk"

Kebas kesemua ketam yang ada kat Flamming nie..
baru berbaloi dengan bayaran yang di kenakan..hehehe

MooD : Terima kasih kawan2 comel ku yang celebrate birthday ku awal sehari (^______^)



.
Terima K♥sih Melih♥t dan Memb♥c♥ Blog ir yien

4 comments:

AnAk dEneSor said...

alamak terlambat wish.epiey besday yien=)

psstt dear mane ade jam pukul 6.60..hihi

ir yien 9897 said...

AnAk dEneSor :

Tak lambat pun lah yunk..
hari nie lah birthday kiter :)

mean 7 kan.hehe

^^nu[dd]yra^^ said...

selamat hari lahir yien :-)

ir yien 9897 said...

^^nu[dd]yra^^ :

tq nud :)