Thursday, August 2, 2012

Iftar Bersama Keluarga,Sempena Birthday

Memandangkan bulan ini bulan Ramadhan,
Maka mood yien pun bersemangat untuk berceitakan
Tentang juadah, lokasi, anjuran,dan dengan siapa yien  Berbuka Puasa
sepanjang bulan Ramadhan.. (^_^)

Selama 12 hari kita sudah berpuasa "alhamdulilah,
Tiba nyer kelahiran yien yang ke-22 tahun pada 01 Ogos 2012

So dengan suka cita nyer kebahgiaan  yien..
Masing-masing semua bersepakat untuk berbuka di
Taman Warisan Putrajaya...

Perkara yang membuat yien paling  excited sangatttttttt..
Time yien sebuk nak Membeli satey..
Tiba nyer yien kt Meja makan.. terbeliak mata yien pandang 2 Kek,

Excited sangat semalam, Dapat 2 kek (^_^)

Wah seumur hiduap yien tak pernah celebrate dengan 2 KEK
Kek Secrete Recipe ... (Thank you so much Mohd Azri Kamal "bf")
Kek Coklat American.. (Thankz yous So much Kakak dan keluarga)

Terharu 22 jam di situ..Hilang terus selera makan..hehe (:
Eh2 haruslah dapat layanan special kan ..dah kata anak Bongsu..hahahahaha

I love My Family (^_^) muaxzzz..muaxzzz..muaxzzz <3 br="br">

Family yien nie semua tak kuat makan.,
Selera kami kebanyakkan semua sama jerk.. "senang lah time masak"

Tapi kalau letak jerk satey kat atas Meja..
Semua macam Orang tak makan setahun.. Masing2 semua hantu Satey...hehehe

So sesiapa kalau nak belanja makan..leh lah belanja satey yerh..
Maklum lah kami pun di besar kan kat bandar Satey..hehee


Si dia sponser Kek SecreteRecipe & Satay (:


Di kesempatan ini.. yien mengucapkan Ribuan Terima Kasih
kepada semua yang telah mengucap kan selamat hari jadi kepada yien

Amin segala doa dari semua rakan2... (^_^)



Terima K♥sih Melih♥t dan Memb♥c♥ Blog ir yien

5 comments:

izfanora said...

selamat hari lahir.. :)

cik pha said...

happy bornday ^^

keli menari said...

hapy birthday !

ir yien 9897 said...

thankz you semua.. :)

diera_nadiera ulalaaa~ said...

hepi belated birthday si cantik manis ^_^