Wednesday, April 13, 2011

2 RIBU JERK... =)

Ini yang di lihat dan memegunkan kaca mata aku yg bolat ini hehehe..,bila melihat bajau khawin nie..Fuyooo... cantik ma, Secantik-cantik dier pasti aku takkan memilikinyer,coz harga nyer 2 ribu JERK...(pengsan laki den), dengan tak malu ak berpusing 360 utk snap pic nie.. Ramai gak olang tgk ak yg dlm kegilaan.. (tgk ak ker,tgk baju) hehehehe.. ;)

Pusingan 360 darjah

Depan dan Belakang, kiri kanan... hanya khayalan....eiiiiiiiii.. geram den di buek nyer.. hehehe sabar yien..sabor... :)
agak2 sape yg baik hati, murah rezeki nk belikan baju nie utk den,.. hantar lah ke alamat yg sedia tertera di cni.
jasa baik anda amt sy hargai..
Terima K♥sih Melih♥t dan Memb♥c♥ Blog ir yien

11 comments:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

takyah la beli..sewa jek nnt dik..hihi

ir yien said...

hehehe.. beli , pastu sewa kan kt olang.. :)

Azroy Kassim said...

ini lah adik ujang tu yer.. jgn lucah2 mcm ujang.. hahaha

Azroy Kassim said...

ini lah adik ujang tu yer.. jgn lucah2 mcm ujang.. hahaha

ir yien said...

hehehehe... tak kot.. :)

yay@azidie89 said...

memang tertawan..lagi2 tang warna baju tu sangat meriah =)

ir yien said...

harga pn tertawann :)

AMMAR YASIR said...

cantiknya..nak free boleh?

liyana said...

peminat tegar ashraf muslim ni.. hehehe

ayu_sabrina said...

murahnyaaaaaaaaaaa la hai, sampai kempis purse dek baju ni huhuhuh, tak pyh belila dik, sewa je

ir yien said...

ammar : nk belikan yerh..TQ ;)
k.yana : bkn pemint lh tp kekasih ^_^
k.ayu : skali skla abis duit . kawen pn skali seumur idup. ^_~