Wednesday, April 6, 2011

Punca..Ak Ad Blog.... 4/4/2011


saya mencipta,mereka, memperolehi Blog ini kerana sebab2 tertentu
Aku Terpaksa dan Dipaksa


  • BFF saya selalu jer suh follow blog dier, hari2 pesan suh baca blog dier... segala luahan hati dier ada si situ, nk ngadu depan2 saya, kami jauh..then terpksa dan di paksa lah ak cuba minat dalam mencipta,mereka, memperolehi blog ini

  • Kawan semua tanyer yien ko ad blog tak,? dgn jujur ak pn ckap lah ak takder blog lh syg (ap barang student IT xder blog) "eh2 perlu ker ader..hmm hati terluka dlm..,then terpksa dan di paksa ak cipta lah ini blog.. hehehehe

  • Abang kedua saya tue kecoh dgn blog dier, hari2 balik kerja sebuk cerita pasal blog dier,dulu fb jadi tumpuan dier, tp fb dier sekarang dh berhabuk dier tak on9, then abg saya terpksa dan di paksa mendesak saya mencipta,mereka, memperolehi blog ini... lagi-lagi dier selalu jer dapat hadiah angkara blog dier....

  • Hah! yg ini membuat ak BERTEKAD untuk mencipta,mereka, memperolehi blog ini,. Di sebab kan ak dapt interview di pejabat pembangunan dan aset di UPM sebagai juruteknik I.T ,.. pengkritik@juru temu duga saya, minta saya punyer blog... HAH! dlm hati saya (eh2 interview juruteknik pn kene tunjuk blog) ???????????


Terima K♥sih Melih♥t dan Memb♥c♥ Blog ir yien

5 comments:

Ujang9897 said...

pergh..gila la..upadet tu..

kalau boleh setiap point tekan enter..kasi jarak sikit

ir yien 9897 said...

hahaha.. baru permulaan tue..hehehe..

Farhana Jafri said...

waa rupeny dipaksa dn trpaksa.. xpe.. lme2 t minat la.. hehe wlcome to the club ;)

jemput singgah ANASAURUS :)

D`littleye said...

aku kw yg soh baca bolg tuh???:P

ir yien 9897 said...

iyo lah chokz...engkau lah bbf yg di gempar gempur kan kt blog ak tue.hehehe