Monday, May 21, 2012

Perjalanan Ke Convocation

 Bergerak dari rumah jam 6.00 pm..
Menjemput rakan2 saya di meru ,
singgah untuk memecah kan perut "gelak2" di I-CITY


Esok hari nyer kami ada Reheasel pula :)
mata2 masing2 makeup eyebag...hehehe


Kami dapat kad jemputan khawin dari kawan kami..
Wah best nyer..dah nak khawin pun kawan saya tu.. :)


So selepas Reheasel kami tak reti duk diam...
Kami akan merayap tempat yang wajib..iaitu Pantai BNO :)

Selesai shoot pic di pantai BNO...
Balik ker rumah sewa jerk..Mandi kat rumah..
Masih tak boleh duk diam-diam...

Kami punya rancangan baru jauh sikit..
Terus ke Teluk Batik  =)
Hah !! ini lah pokcik saya.. "driver@ penyelamat kami" huhu....
Best dapat shott pic banyak2 di sebab kan ada si pokcik yang rajin melayan kerenah kami :)



Masa Untuk Menghadapi Konvo.. Yahoooooooooo.com


Esok nyer Konvo PAwer Saya....
Excited dapat pakai topi..Coz time konvo saya..
tak dapat Topi pun :(




Series Rindu Saat Konvo ............

bYE........... (^_^)
Terima K♥sih Melih♥t dan Memb♥c♥ Blog ir yien

12 comments:

fizafantagirO said...

wahh meriah ek ;)

ejulz said...

waaah seronok.. tahniah ek.. :)

ir yien 9897 said...

fizafantagirO:

Hehehee...
meriah dan riuh sangat :)

ir yien 9897 said...

ejulz :

hehehe.. best sangat......
lagi2 ada cameraman.. :)

Leysa JL said...

waa..bestbya!
btw, congratss :)

ir yien 9897 said...

Leysa JL

Thankz... seronak bila ketemu sama kawan2 :)

ana amalina said...

baca entry ni,rindu plak masa sy konvo =(

yaya_flanella said...

hee. comel tau yien! <3 :D

ir yien 9897 said...

ana amalina :

membuat kan kita nak sambung belajar kan..hehhe :)

ir yien 9897 said...

yaya_flanella :

tak dapat snap pic ngn yaya comel kan.. :(

Romeo Laut said...

Tahniah...

tomoyozura87 said...

nie junior sy la nie..amik kos pe dik? akak dlu amik dip sains setiausaha..=p