Thursday, December 29, 2011

Sambungan cerita Dhia - - - ->RAPUH

Zikir masih idup, dan berjumpa dengan saudara kembar Dhia
Nantikan sambungan cerita Dhia --->Tentang Rapuh
detik waktu terus berjalan
berhias gelap dan terang
suka dan duka tangis dan tawa
tergores bagai lukisan

seribu mimpi berjuta sepi
hadir bagai teman sejati
di antara lelahnya jiwa
dalam resah dan air mata
kupersembahkan kepadaMu
yang terindah dalam hidup

meski ku rapuh dalam langkah
kadang tak setia kepadaMu
namun cinta dalam jiwa
hanyalah padaMu

maafkanlah bila hati
tak sempurna mencintaiMu
dalam dadaku harap hanya
diriMu yang bertahta

detik waktu terus berlalu
semua berakhir padaMu



Terima K♥sih Melih♥t dan Memb♥c♥ Blog ir yien

10 comments:

Fixx said...

best juga lagu ni kan

Cikpuan rara said...

suka lagu ni =)

Finaz Jaafar said...

nora danish !!!! **tetibe

ir yien 9897 said...

fixx :)

best kan.. yien dah siap hafal.hehe

cikpuan rara :

touching...

ir yien 9897 said...

Finaz Jaafar :

bukan nora danish tapi dhia..hehehe

Mr. Sepet said...

best lagu tue . .

BeloG MTT said...

Best lagu ni. Sambungan Tentang Dhia = Tentang Rapuh tu Yien jadi heroin yer? Nanti jangan lupa amek MTT jadi pelakon extra ehh :P

Selendang Merah said...

best lagu nie..sm suka...x sangka lama sm x blogwaking rupa2nya kawan sm nie dh jadi pelakon yew..tumpang glamor lah..hehe

iszieylyanziy said...

like la lagu ni,,cam tenang je bile dengar

Mizfantagiro said...

yer ker???? wahhh tak sabar nak tunggu sambungan dia=)