Wednesday, February 15, 2012

Jodoh itu Rahsia Allah

Sekuat mana kita setia.
Sehebat mana kita merancang.
Selama mana kita menunggu.
Sekeras mana kita bersabar.
Sejujur mana kita menerima dirinya.

Jika takdir ALLAH menentukan yg kita akan bukan dgn dirinya,
Kita tidak akan bersama dgnnya.
Jika Allah telah menulis jodoh kita dgnnya,
Kita tetap akan bersama dirinya.

Kerana tulang rusuk dan pemiliknya takkan pernah tertukar dan akan bertemu pada saat yg tepat menurut ilmuNya, insyaALLAH.
Tiada yg kebetulan melainkan semuanya telah dirancang.
Dan yg sebaik-baik merancang itu adalah ALLAH S.W.T ♥


Persediaan Perkahwinan


Kursus anjuran UPM,
Mujur yien kerja kat UPM, dapat lah informasi nie..
Tapi macam malu jer nak pergi..huhuhu

Adahkah saya bersedia untuk menjadi seorang isteri!!?
Boleh kan saya menjadi isteri yang terbaik untuk suami..!!??
Boleh kah saya menjadi ibu yang berlaku adil!!??

Haip melayang jauh pula yien di samping lagu ..
""wanita hiasan dunia, seindah hiasa adalah wanita solehah""

Perempuan Yang Disayangi
Adalah pencinta TuhanNya....
Yang mengalir cinta,takut dan harap...
Yang menguasai perjalanan penghidupannya...
Dari waktu ke waktu....
Dari hari ke hari....
Sehingga perjalanan di antara....
Jasad dan nyawanya berakhir......

Sponser Perkahwinan


Kepada yang bersedia dan menginginkan perkhawinan
nyer segera menjadi kenyataan
ikuti lah peraduan nie...
Hadiah yang sangat lumayan...

 Saya belum bercinta juga bertunang
So peluang ada pada anda..
Yang penting Usaha dan berdoa =))


Terima K♥sih Melih♥t dan Memb♥c♥ Blog ir yien

12 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

yup,stuju sgt..

jdoh,blom masanya..

Atiah Zainal said...

Pegi je kursus ni yien. Mane tahu kot2 berjumpa jodoh kan. hihi :P

nabila azmi said...

hehe...menarik...yup..jodoh tu ditgn tuhan kan...

amy syahiera said...
This comment has been removed by the author.
amy syahiera said...

setuju sgt .
jodoh , ajal maut ditangan tuhan :D

kak rose said...

suke la ayt awal entry ni..mohon share ya... =)

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

suatu rahsia ya kita sendri tak boleh ramal :)

Saddila said...

heee pergi la kak :)) dapat ilmu :)

yup. kita hanya merancang (^_^)

Selendang Merah said...

sm join kursus nie bulan tiga nie..hehe. sajew wat awl2 nnt kalau nk kawen senang..ehee..<----gatai!

Diyana Norman said...

nak pegi sekali ngan bakal suami naty huhu..

yaya_flanella said...

kena pergi dari sekarang la kan.. akan dtg lagi mahal woo

Ct_hAjAr said...

betul..betul..betul..