Wednesday, August 22, 2012

Malam raya di Melaka

Wah terkepu otak pikir kan entry raya..
walau pun dah terlambat nak ucapkan raya..

yien masih dalam mood untuk wat entry pasal raya
Actly raya tahun nie,adalah raya yang paling meriah dalam family

sebab utamanya.. family pun makin bertambah dengan kelahiran anak2 abang
kebetulan tahun nie semua balik kg melaka,bkn keluarga mertua :)

Selepas kami berbuka puasa pada malam raya..
masing2 dah excited keluarga kan satu beg Bunga api a.k.a mercun
made in nur illiyin.. hehhe

hasil kerja dari....




awat gelap jer nampak kampung den nie..heheh

Orang semua pergi tarawih ktorang bakar blerang a.k.a mercun..

hahahha..mood raya berlonjak2 meh..

Selesai main mercun..
Tugas hariaan yang wajib kami buat....



bunga rampai...!!!

Sesi memotong daun pandan
untuk di tabur kan kat kubur atok pada pagi raya..

tugas ni mmg wajib di berikan pada orang yang sama jerk
pengalaman terlebih agaknye..hehehe



okay nanti yien update entry pasal pagi raya..
lagiiiiiiiii syokkkkkkkkkkk (^_^)

MooD : Cuti seminggu mehhhhh.....




Terima K♥sih Melih♥t dan Memb♥c♥ Blog ir yien

4 comments:

Ujang9897 said...

mlm raya mana ada org tarawih...,nampak sgt tak pernah g tarawih..haha

ir yien 9897 said...

eh2 yeker...almak tersilap hari..huhuhu

Khairun Nisa said...

nice jgn lupa follow my blog (CERITERA NIESA)

ir yien 9897 said...

Khairun Nisa :

:)okay done