Tuesday, January 24, 2012

Reunion "5 tahun yang lepas"


Semalam hari yang paling indah yien
kerana dapat berjumpa dengan kawan2 SMTKK,
Dah 5 tahun tak berjumpa.. rindu sangat kat dorang... :)

Sebab musabab yien dah lama tak jumpa dorang semua,
mereka semua anak jati N9.... Yien jer anak selangor "bola sepak selangor mengecewa kan"
Then masing2 sebuk belajar dan bekerja..
Yang pasti mereka semua belum berkhawin even umur 22 "dah tua ker?? "
hehehehhhehe


Mereka Kaki buli yien
Masing-masing bersebelahan katil,
wahhhhhh rindu gila lah kat koranggggggggggg..muaxzzz

Mereka semua panggil yien adik "manja kan"heheh
time kat asrama yien selalu bergantung pada dorng "tak pandai berdikari"

Dorang selalu mengata yien "yerlah budak bandar memang tak tahu buat apa"
arghhhhh tak suka bila kena ckp mcm tu..
berusaha untuk berdikari sendiri,alhamdulilah berjaya.."dah pandai masak nasi"hehehe'



Action bergambar jerk.. "tak naik pun"


lokasi port dickson N9 "yien datang paling awal"
lepas nie akan wat reunion lagi sekali "coz ini hanya pra reunion"

harap-harap lepas nie dapat tido 2 hari 1 malam n ramai lagi yang dapat dtg


Terima K♥sih Melih♥t dan Memb♥c♥ Blog ir yien

10 comments:

D`littleye said...

okay nak ikut!nak jadi artis jemputan :D ahahaha :D

ir yien 9897 said...

hahaha... jd photographer lh :)

si ngokngek said...

sumpah best klau,dh lama tak jumpa pastue jumpa balik..cium-2 pipi semua kan..HAHA

Saddila said...

5 tahun tak jumpa ?? bestnya . mesti banyak cerita kan ??
weee pd, lagi best :))

ir yien 9897 said...

si ngongek :

hahhaha.. kebiasaan wanita... laga2 pipi... :) pelok2..

ir yien 9897 said...

sadilla :

bestttttt..rindu gler..masing2 dah berubah kan :)

Lea Isnawi said...

seronok kan dpt jumpakwn2 lama

Ieka Luvika said...

alaaa bestnye :( bukan nk ajak wuwuuu....tacing dgn dak yien omey!



*buat2 x nmpk words 'reunion' hihih

Cik Lia Lomi said...

terasa rindu dengan member sekolah, dah dekat 3 tahun tak jumpa mereka..

ir yien 9897 said...

Lea Isnawi :

dapat jumpa kawan2 lama yang sekatil :) terharuuuu :)

Ieka Luvika :

nnti kita wat reunion berdua jerk :)