Thursday, October 20, 2011

Adakah Mereka Pasangan Yang Betul ??

Emosi ku terngangu semalam, akibat berjumpa dengan tiga Pasangan Yang Tuutttt...
Harap jangan lah meniru aksi n sikap pasngan tersebut

Situasi Pertama

Yien, Akak yien N Hero yien pergi ke Mines,
Kami Makan dekat Kenny Rojers,..
Hero yien dengan slumber malas nk makan guna sudu

couple P : eii.. u tengok laki tu makan guna tangan ,
                tak malu ker dia.!!??

couple L : haah lah, agak kekampungan lah laki tu !!!!

hero yien : haah lah , korng keturunan makan belacan juga....

Situasi Kedua 


Di kaunter Pembayaran, dua pasangan yang lain pula
ingin membuat pembayaran ..
Jumlah keseluruhan yang di makan RM74.00

couple L : u.. i bayar RM50, u bayar lebih nyer...
couple P : eh2 u nie.. bayar jerlah semua nyer..

couple L : I kan dah bayar RM50, u bayar jerlah selebihnyer...
couple P :!#@$@#%#$%#$^ dengan awek pun nak berkira ker ??
hero yien : Eherm2.. "hanya mampu berdehem "

Situasi Ketiga

Kepulangan nya kami kerumah tercinta ,
dengan cuaca hujan yang agak lebat,
berjumpa dengan satu pasangan  menaiki
motor berhenti di trafit light.,

Kami Hon motor mereka,"atas sebab kenakalan",
then mamat tu alar2 bajet samseng..
berhenti N turun motor, tapi trafik linght tidak mengizinkan nyer.
then pasangan tersebut mengejar kami atas sebab tak puas hati, ..

Ilang akal ker laki tu, ktorng dah lah bawa kereta,
dia pula bawa Motor jer kot..
then kami pun berhenti demi utnuk memusakan hati
pasangan tersebut,..
then mereka berdua menunjuk kan JARI TENGAH
mereka yang cantik tu..

wah pakwer borek awek rintik !!!!!!!!!!!!!

P/s : yien tak berjalan berdua dengan Hero yien taw..
       yien tetap mengajak sesiapa utk temani kami :)
Terima K♥sih Melih♥t dan Memb♥c♥ Blog ir yien

7 comments:

chiqubie said...

macam2 ragam kan!

SoLy SoLicious said...

awat x langgar aje teruih..haishhh

Selendang Merah said...

lain kali lau jumpa ag kan yien suruh pakwe yien tekan minyak laju2 langar jew terus..hehe.

bagus2 bawak owg lain ikut sekali..:)

ir yien 9897 said...

langgar lari takut ada kamera jerk... jd lak mcm kes budak 2 tahun tu.. :)

Ujang9897 said...

kau sebut 9897 jer...kompom cuak

ir yien 9897 said...

hahaha.. tak payah sebut, dia dh boleh tgk depan mata :)

izfanora said...

bangang sungguh lah mereka tue.. hurm..