Monday, October 24, 2011

Laki yang makan banyak buat yien tersenyum lebar !!

Macam biasa lah tempat makan favourite yien
adalah Flaming steambot..
first time yien makan kat sana..

Terus bermain di pikiran yien
bayangan laki terpenting dalam hidup yien

iaitu my hero dan abah yien

Sebab mereka kuat makan, even ada 4 Jejaka tampan
dalam idup yien.. tapi lagi dua orang tu tak kuat makan
iaitu Along  Zabid9897 & Angah Azfar9897 



Dia nie sangat-SaNgatttt lah kuat makan !!
Tapi i tetap suka tengok u makan.. =))

Menu yang di makan
  • Ketam = 9 ekor
  • Udang = 17 ekor
  • Sotong = 11 ekor
  • Sayur = 5 jerk

    itu yang dapat yien kesan, yang dah di telan tak terkira...
    wah sangat berbaloi lah belanja mamat macam nie..hahaha
    Nie baru makan dua orang dah jadi macam nie =))

    Pengalaman Pahit yien sampai jer kat kedai tu,
    Dah penuh dengan orang, Tauke dia suh kami datang
    lagi 2 jam untuk dapat tempat duduk..

    yien dah lah sampai dalam kul 8.00 mlm
    nak tunggu lagi 2 jam kul 10.00,.."nnti mak marah"

    Kami pun buat muka kasihan.. nak juga makan kat situ
    then dia terpaksa pasang table baru ,
    dengan syarat, kalau hujan dia tak tanggung risiko... =)

    Di sebabkan nafsu makan berleluasa, kami pun setuju lah
    makan kat luar kawasan..haha" nyesal tak booking awal2"


    step by step "akibat kelaparan" =)
    best tengok laki makan banyak
    tapi tak gemuk2 juga..haishhh


    Msg : Kenapa laki makan banyak-banyak tapi tak gemok??

Terima K♥sih Melih♥t dan Memb♥c♥ Blog ir yien

21 comments:

^^nu[dd]yra^^ said...

amboi g dating yer...siap buat step by step tuh gambar last tuh...hahahha...tapi btol la...laki makan bnayak...tapi x gemuk2...naper ek?

SoLy SoLicious said...

hamboi..mkn...sedap sngguh ha... hee....

Miss Eiza said...

perghh sodapnyaaa.........laki makan bnyk tak gemuk2,sy ni makan diet tapi duk bulat gak...adoi..

ir yien 9897 said...

nuddyra :

hahaha.. sajaje nak tgk dia makan bnyak..sooka...dia gelojoh..hahaha

ir yien 9897 said...

Miss Eiza : haah kenapa lah mereka tak gemuk kan//

Selendang Merah said...

sedapnya makan...x ajak Sm pon..sm pon kuat mkn gak...sebab laki tak gemuk? sebab dia laki..hehehe

bunga said...

okkk..mmg jeles..sukerrr udang..heee

ir yien 9897 said...

Selendang Merah : nanti kita buat reunion kat sana yerh :)

bunga :

jum2 g sunway :)

aizamia3 said...

membangkitkan selera.. ;)

ir yien 9897 said...

sila lah menjamu selera :)

Syakirah said...

mewriahnye makan-makan! :)

ubi said...

gua makan sikit..tapi cepat naik.ta kurus pun

syafiqakarim said...

mak aih...sedapnye nampak.
hmm,lelaki lain.tenaga mereka guna byk.makan sehari 5kg beras pun maintain.
haha

Fikri said...

xgmok tp boroi.. haha.

ir yien 9897 said...

ubi :

takda stamina...hehehe

ir yien 9897 said...

syafiqakarim :

betul2.. lelaki kan kuat..heheh
nk jadi kuat mcm laki lah :)

Fikri :

haah yg dh berkhawin mmg boroi

Ujang9897 said...

gua gemuk ma

ir yien 9897 said...

hang boroi..
sebab tak makan seefood :) hehehe

izfanora said...

wah, disitu mmg sedap !

angah kamu tue, tgk ikan pun dah nak muntah.. lg r makan.. :P

BeloG MTT said...

Shedapnyaaa..macam nak try jer nihhh nanti :D

ir yien 9897 said...

jum2 lah g makan sama2 yerh :)