Tuesday, October 11, 2011

Bila Malam Saya Mesti Ingat Kamu..

Kamu lah Sahabat, Kamu lah Kakak,
Kamu lah Ibu saya di Asrama

Menyayangi kamu ketad2 lah sayang..
Bila Malam saya mesti ingat kamu,

Kenangan yang paling tak boleh dilupakan
setiap malam kamu sentiasa teman saya tido sama2

Pada satu Malam,
Kawan dorm kita ternampak hantu di depan pintu
Kawan kita tu menjerit dengan kuat,
Semua orang kat dalam dorm kita terbangun,

Malam tu saya lah yang paling last terbangun
Bila saya bangun jer kamu tarik tangan saya
Kamu taknak saya tahu apa yang berlaku,

Kamu pun terus tido dengan saya
walaupun suasana kat dorm kita riuh rendah
dengan masing2 ketakutan.. Kita berdua jer tido lena kan
Padahal pintu tu bersebelahan jer ngan katil kita.

"sebab time tu mesti kita pikir"
Kamu ada saya, Saya ada kamu

Setiap minggu saya selalu nak balik rumah
saya tak suka tinggal kat asrama,

Masa tu saya ada dengar dari mulut kawan yang lain
Kamu Terputus kan gelang pemberian dari saya,
Kamu menangis, Kamu kata kat dorang ,..
Kamu menangis bukan sebab terputus kan gelang saya
tetapi kamu rindu saya..

Time tu saya sedih sangat..
Selepas tu kita bertambah rapat..
Saya pun dah jarang balik rumah, bila saya bosan
kamu ajak saya balik rumah kamu
Saya suka mak kamu masak ikan sumbat... =))

Tapi kan kamu saya sedih..
Tiba2 suatu hari kamu dah rengangan ngn saya.
Saya tahu sebab apa..

TAPI........................"saya diam jer taknak bagitau kamu"

Tiba-tiba sekarang kamu ada tag satu lagu untuk saya
Saya hayati lagu tu.... =))


Tak sangka apa yang saya rasa sebelum nie
Kamu pun rasa :)


dah jadi cikgu dah kawan saya nie :)

Terima K♥sih Melih♥t dan Memb♥c♥ Blog ir yien

6 comments:

SoLy SoLicious said...

waahh...cikgu dh die.... :))

----- ----- said...

wahh...best la adew org sayang...hehe~~

BeloG MTT said...

sweetnyaaa :')

mLov said...

wahhh!!! shahid!!!
rindu giler dorm 1.. sobb!!
sedih tetibe..

ir yien 9897 said...

soly :

alhamdulilah berjaya sudah dia :)
smoga dia terus berjaya :)

ir yien 9897 said...

.......

sangat sayang kat dia :)