Tuesday, October 11, 2011

Guna Account FB isteri untuk mengorat perempuan Lain ??



Perkara ini berlaku terhadap yien sendiri,

Menganali si isteri,"tidak serapat mana pun"

Tiba2 muncul msg dari FB si isteri yang menyampai
kan hajat si dia untuk mengenali yien,!!!

Siasat punya siasat...
Rupa-rupa yang sedang menggunakan FB bukan
si isteri tetapi si suami yang mengatal

 
Album khawin mereka tersebut

Message yang di beri si suami dia pada yien..

/
/
/
/
/

Penyamaran yien yang tak seberapa jadi,,

lelaki tersebut terus kan juga msg...
arghh..tak makan saman ini laki...

MC : Keputusan terakhir dari yien.. Block FB mereka leh tak!???

Terima K♥sih Melih♥t dan Memb♥c♥ Blog ir yien

22 comments:

Fahmi Jaafar said...

haha baik sgt pakwa hang na.. :P

ct kektus said...

tak de kerja apa laki orang tu. haila.

adajer said...
This comment has been removed by the author.
----- ----- said...

haha~~.....
best kn2.....

ermnnn....

ir yien 9897 said...

apa yang best ???

Ujang9897 said...

kau lak jadi laki ek

ir yien 9897 said...

Ujang9897 :

yien menyamar jadi laki lah.. atoi..hehehe

Hiddy Asri said...

Iskk..x patot btol la..kesian wife yg mengagung2kn gmbr khwn depa..walhal, husbandnya gatal!!

ir yien 9897 said...

Hiddy Asri :

hmm tu lah.. kalau lah si suami dia terngorat pula dekat perempuan yg melayan.. lagi bahaya..

anakdenesor said...

block je.ei gatal gle laki die

SoLy SoLicious said...

hi awak..boleh berkenalan??..lalalaa~

Cik Orkid said...

ceit , hasben hape cenggini :p

Mr.Superman said...

itu yg abg bt..block je.da ada bini pun menggatal.mmg jahanam pny lelaki la..

ir yien 9897 said...

Anak Denasor :

tulah.rasa nk block..tp takut kawan kita tu yg terasa

ir yien 9897 said...

cik Orkid :

hasben tak hargai isteri...
astaufirwaalazim..

Abg Stalker :
hmmm.. no comment..huhu

Zabid9897 said...

suker entry ni..heeeee

ir yien 9897 said...

hahaha.. bahaya tu long.. :)

Puan Eka said...

blocked je dik..nyomak jer....huhu

BeloG MTT said...

Yien chomel sangat :D

ir yien 9897 said...

cik Eka : hahaha
sokongan ramai..yerhhh nak block lah :)

MTT : anak angkat mama juga :)

H.D said...

oitt.. kenal oii!! haha.. gile miang pny org..ciss!!

NoorBieLover said...

heheh..kalu sy block je..
kalau kau aku x suka..keturunan kau pun aku xsuka..hahah..