Tuesday, November 29, 2011

KeranaMu Puss in Boots !!!

Tengah merindui cerita PUSS in Boots..
Sangat Comeeeellll ...

Kerana terlalu menggilai Puss in Bots
Semalam jodoh yien bertemu dengan Puss punya awek..



Eventhough yien dalam kepenatan, tapi
bila melihat seekor kucing yang serupa awek puss "cair hati "
yien tenung jer gelagak kucing tue yang sedang bermain tali


aDik..amik lah kucing tu, bawa balik umah
"someone menjerit ke arah yien"
Pakcik comel nyer kucing nie, pakcik punya ker??
"sambil mengendong kucing tersebut ke pangkuaan yien"

Bukan pakcik punya dik, pakcik just bagi makan jer setiap hari,
tapi tak bagi kasih syg pun kat dia..Bela lah ia dik...

Series ker pakcik.. saya bela yerh kucing nie
"dan mengambil kucing comel tersebut masuk ke dalam kereta"
Bela tau adik , dapat pahala adik nanti... =))

Sampai ke rumah jerk..
My parent semua belai dia..
Comel nyer dikkkkk........ "kata my mum"

Acuatly my mum memilih sikit kucing
Tapi kali nie si awek puss telah mengoda my mum
atas kecomelan dye

I love Cat.... MEOOOooooooWwwwwww
"
tak sempat nak snap pic dia lagi"

Terima K♥sih Melih♥t dan Memb♥c♥ Blog ir yien

15 comments:

Saddila said...

kikikiii comel gittew .
nama dia kak ??
dila tak suka kucing dulu , tapi sekarang , dah sayang , dah suka dah :))

KAMIHIDUP said...

:)

hani syahida said...

bg nama hani. nanti semakin comel lah ia

SoLy SoLicious said...

olololo... buat muke kasihan gitu...sape xtergoda kan... hee..

*lame dh xbela kucing...

diana said...

boh nama apa??

ir yien 9897 said...

sadilla :

kucing tu boleh mejadi kan teman ketika kita sedih tau..

hani syahida :

nama hani tu sesuai dengan akk tmpat kerja yien jerk.. :)

ir yien 9897 said...

Soly :

bela lah.. letak kat asrama :)

diana:

nama dia awek puss..hehehe

Ezad Skytech said...

hee..snap la gambar kucing tu nanti..masuk kan kat blog...hee~

Abg Stalker said...

HALA3..:) comel sokmo.

ir yien 9897 said...

ezad skytech :

org tua2 kata klu snap pic diar..
nnti cepat mati..

tapi nnti yien snap juga..hehehe

ir yien 9897 said...

abg stalker :

sapa comel.. yien yerh.. thankz..
hahahhaha

cantekk said...

best ekk citer ni yin??
kita nk gi tgk mlm ni..huhu tak sabo

Selendang Merah said...

comelnya...sm pon suka kucing tapi kat umh x dew kucing..teringin gak nak bela

abah khalisha said...

Tetiba teringat kucing abah yang dah lama mati dl..
Berjaya Puaskan Nafsu Sendiri

♥CiK DuYuNG [Ca]♥ said...

ca pon pencinta kucing,,tp skang nga sedih,.kucing ca ilang... :(