Thursday, November 17, 2011

Punca Gaduh dengan Kawan


Apabila individu tersebut tidak mendengar
penjelasan kedua-dua belah pihak
"dengar dari mulut si setan buat apa"

  • Apabila si kawan backup si boyfriend, sedangkan dia tahu
    boyfriend dia yang salah

    Kenapa ko taknak salam  BF aku,??
    BF ko yang taknak pandang aku langsung)

  • Apabila ada batu api@ batu neraka di antara mereka

    Ko tahu tak si tipah tu, dia kata ko tu perasan cantik,
    Alar ko takpayah lah baik dengan dia, dia bukan nyer mendatang
    kan faedah pada ko,nyusah kan ko lagi adalah


  • Berlaku nyer iri hati @busuk hati

    Dia tu saja jer nak menunjuk kereta dia kt kita kan
    Dia ada kerja,pakai kereta , mak bapak sponser boleh lah,
    satu hari dia akan terima susah juga..

  • Takda siapa yang membaikkan keadaan

    Wei asal si asiah tu asyik nak buat muka ketad jer dengan aku,
    Aku rasa ada yang dia tak puas hati dengan ko

  • Kedua-dua nyer Ego "tak nak mengalah"

    Aku takkan minta maaf dekat dia,pergi ma_p_s lah dia,
    malu lah aku kalau minta maaf kat dia..
    "padahal dua2 tak bersalah"

  • Apabila perkenalan mereka tidak di restui ibu bapa
    (No Comment)

JOM GADUH,,GADUH ITU INDAH

 Motif pic nie
gaduh kah indonesia VS malaysia =)
Tahniah Malaysia

Terima K♥sih Melih♥t dan Memb♥c♥ Blog ir yien

21 comments:

Abg Stalker said...

masing2 nk menang,xmo kalah.so xde sape yg untung.setan jgk yg gelak terkekeh2.

SoLy SoLicious said...

gaduh2 xsyok r

ir yien 9897 said...

Abg Stalker :

betul tu bang...
so tak mesti diam bererti kalah kan :)

ir yien 9897 said...

SS :

Ada sestengah gaduh itu sweett :)

Kartini said...

pening gaduh ni. tp skali skala best ki3

Selendang Merah said...

betul tu yien memang banyak belaku kat dunia sebenar benda mcm nie...asyik tak mau mengalah dan mendengar pendapat.

Selendang Merah said...

betul tu yien memang banyak belaku kat dunia sebenar benda mcm nie...asyik tak mau mengalah dan mendengar pendapat.

lula said...

haha..pasal bola kee..yunk..u kene tag~

hyz said...

masing ada ego.... tak mahu ngaku kesalahan diri. mcm tu la.. tang batu api tu mmg berangin!

Saddila said...

TAK SUKA GADUH . SEBAB KALAU GADUH MESTI ADA SIFAT BENCI . TAK SUKA PERBUATAN SALNG MEMBENCI . TAPI ..

ehh apesal capslock ni . haha

zareliqa afiqa said...

jgn gaduh2 :)

ir yien 9897 said...

Kartini :

gaduh kadang2 merapat kan lagi satu hubungan tue :)

ir yien 9897 said...

Selendang Merah

sukar kalau jumpa org yang mcm nie..

tapi kita kena sabar atasi nyer

ir yien 9897 said...

Saddila :

tul tu dik.. haip jangan gaduh ngn kawan2... :) huhuhu

MaYa MustWany said...

hoyeh2 harimau malaya menang.! aaaummm...

nuraziatulakma said...

hihi gaduh tu sweet :) mcm penah jd kat kita kan. hehe

ir yien 9897 said...

Maya :

Auuuuuuuummmmmmmmm..hehehe
semangat malaysia...

ir yien 9897 said...

nuraziatulakma :

tu bukan gaduh..itu nama nya manja2..hehehe

nuraziatulakma said...

hehe takpe2 kenangan gaduh dgn kau kan. hee sory2 about lepas apa pun bukak buku baru kan pasni kau kawin jgn lupa jemput aku ea ;)

Finaz Jaafar said...

gaduh2 ni sebenarnye perkara biasa tapi kan bila gaduh tu memang rasa tak best..tak senang je rasa..huhu

Himmymaru said...

Hey, itu pakwe saya!
haha