Monday, November 28, 2011

RATU AIR MATA !!!

Kenali yien dengan ratu air mata @cengeng
"ini panggilan yien time kat ipta dulu"
Ingin mengetahui apakah ubat untuk
yien tidak mudah mengalir kan air mata.....

Perasaan Malu membuak2 bila jadi ratu air mata ni
Nak jumpa lah doktor pakar,
Apa petua2 nak abis kan air mata...


Air Mata yien akan mudah mengalir ketika..
  • Kena Marah @ Tengking
  • Ketika gembira melihat kemenangan orang
  • Lihat orang kena marah..
  • Time kucing kehilangan anak,, atau filem
    mengisah kan bintang kena dera 
  • Dengar Hot FM.. hehehehe
  • Time menguap
  • Time lihat orang yang pergi MEKAH
  • Paling kerap yien nangis time tengok orang tengah
    menangis,......................

I cry You cry T_T

Perasaan malu apabila air mataku
Mudah mengalir.... =(

Macam ner nak elakkan kan air mata mudah mengalir yerk ???
Kalau di perah air mata yien.. boleh dapat sebaldi lah..
"cukup untuk buat basuh muka" hehehe


Terima K♥sih Melih♥t dan Memb♥c♥ Blog ir yien

13 comments:

yuyune said...

crying make we feel better :)

Lea Isnawi said...

jangan bazirkan sgt air mata tu

heee

Saddila said...

kak yien , nak bagi tahu ni . semua yang akak senaraikan tu , sama dengan dila .
seriously ! termasuklah bab2 hot.fm tu .
uhhhh -___-

GadisKasutConverse said...

menangis adalah satu terapi.

Abg Stalker said...

cara nk elak airmata ada la dgn sentiasa melekatkn tisu dikelopak mata.asal nk keluar je mst x mengalir,serapan terbaik.kih3 ;P

ir yien 9897 said...

yuyune :

betul2 :) "tapi kalau terlalu bnyak nangis"malu juga :)

Lea Isnawi :
yien tandar air mata kat dlm baldi

ir yien 9897 said...

Saddila :

wah.. sejiwa lah kita kan :)

abg stalker :

hahaha.. mcm tuala wanita lak :)

Phat said...

lembut betul hati yien ye..tapi menangis pun salah satu nak hilang kan stress tau

Mizfantagiro said...

sy pun mudah menangis..tp yg bab dengar Hot fm tu nape nangis..?hihihi

ejulz said...

tips mudah keluar air mata.. gosok mata dgn bawang.. :)

KAMIHIDUP said...

mamgis terapi. :)

Selendang Merah said...

alala..comelnya yien n kawan..

♥CiK DuYuNG [Ca]♥ said...

ca akan menangis walau tgok kucing mati kat tgh jalan.. :'(