Friday, June 24, 2011

Bergomolan dengan Babi itu Lebih Baik

Hah terkjut lak dengan tajuk entry si cengal yien nie,
Sape nak pegang babi?? eii golinyer...

Samak lah nanti.,
Eiii.. pegang babi dosa lah... 
(tak moh pegang-pegang)
(tak moh rapat-rapat)

Bau babi pun tak sanggup nak hidu
Entah ap lagi nak pogang kulit merah jambu mulus Babi tu.!!!

Tapi kalau pegang ini!!!!

/
/
/
/
/
/

Amboi sodap nyer pompuan tu mengata he3x
????????

Dokat destinasi nie selalu yien lihat ramai yang pegang-pegang
ramai yang rapat-rapat
ramai yang eherm-eherm..
Nak ngelak kan diri dari terjebak daripada
pic atas tue....
Kita ngelak lah pergi ker destinasi

/
/
/
/
/


Tahu enggak di mana kah lokasi ini????
Ish2 macam filem ada kat tempat nie ... =))

Best: yien pernah pegi juga.. nak tahu sapa bawa yien..
          mesti lah Boypren yien Encik Roslan my father lah =)
          Amik angin jerk :)

Terima K♥sih Melih♥t dan Memb♥c♥ Blog ir yien

14 comments:

farahin nasir said...

peringatan nie.. :)

tq..

DONIA KITA DOLU-DOLU..:)

ir yien 9897 said...

hehehe walcome :)

UyaRayza said...

good advice hehee

ir yien 9897 said...

Hhehehe :)

Ieka Luvika said...

thanks yien comel...peringatan untuk semua...:)

ir yien 9897 said...

welcome ieka tomey :)

tamlegend said...

GOMOL???hehehe..mcm pelik je bunyinya...

ir yien 9897 said...

hahaha buka yien cakap

paper tue yg cakap..he3 :)

tamlegend said...

BERGOMOLAN tu...jgn main2 tu...haram is stil haram

tamlegend said...

yer...saya baru perasan..hadis.riwayat Ibnu Majah...

yaya_flanella said...

bukit ampang ke tu?
mmg pegang babi dgn anjing tak hara.boleh disamak :)

ir yien 9897 said...

tamlegend ::

Bergomolan dengan Babi itu Lebih Baik

ir yien 9897 said...

yaya : yerp bukit ampang..
mesti slalu date ngn kechik kat situ kan..hehehe
bawa kawan ramai2 taw kalau g saner :)

Encik JI said...

hehe.. pgang babi lg elok dr pgang bukn muhrim.