Monday, June 6, 2011

Sihat walepatliat...!

Hahhahaha, teringat balik pula kata2 yang di sebut =))
Dalam Cekerama N_ _ _ E_ _ _ _ (mesti dh tahu)

Tajuk entry takder kene mengena pun dgn cerita yien nie.. =)
Nak cita  hari nie yien bangun awal sangat Jam Ompat pagi..
Wau awal lagi pukul 4 tue.. Lepas dah bangun
conform2 lah x leh tido balik kan,
Hmm.selalu nyer berlaku ni, biler  yien dlm
keadaan angau bercinta tau,
Tapi sejak2 akhir nie yien nyer mimpi Angau jer dengan Blog  
(Hantu Blog)
Dalam mimpi yien tue, mcm2 entry yien tengah update,
(mimpi jd housemate yuyu zulaikha )
haha berangan jerk..sdngkan yuyu x jadi follower yien lagi.. he3x
mujur Abg ben dah jadi follower yien yg ker-15 (pengubat luka)
dalam satu hari boleh sampai 50,60 entry yg yien
update dlm mimpi..(merepek)

Bangun pagi-pagi bagitau mama yien,
Jawapan mama: Allah suh adik solat sunat tu  (positif nyer mama yien )

Terima K♥sih Melih♥t dan Memb♥c♥ Blog ir yien

10 comments:

☀ Izzaty Hedry☀ said...

hek3.. btol 2 ckp mama yien ..;p

ir yien 9897 said...

izzaty : mama sentisa think positf :)

SoLy SoLicious said...

hebat sungguh mimpi kamu ...heeee

ir yien 9897 said...

@soly : Mimpi blog =))

rara pinkmafia said...

lol jd room mate yuyu?besh nya.mst fofular kan kan.heee

ir yien 9897 said...

hahha mimpi jerk :)

Mira R. said...

NORA ELENA yer? hehehehehe~

KAMIHIDUP said...

sampai mimpi blog? memang betul-betul blogger ni. :)

ir yien 9897 said...

@mira : hahaha xyh bgtw mesti ramai dh tahu kan :)

ir yien 9897 said...

@KAMIHIDUP : hehehe hantu blog (walau pun mentah lagi)