Sunday, June 19, 2011

Hero yien Satu Dalam Sejuta

Ssetiap kali yang diperhatikan sikap hanyir segelintir kita nie
Mesti ada sikap-sikap yang jauh panggang dari api (takda kene mengena pn)

Kita kalau yang dekat tue,semua bau busuk,
kalau yang jauh dari mata tu..semua bau wangi jerk...

Kadang-kadang kalau hampir rasa nak gaduh jerk
Bila dah jauh rasa nak peluk cium-cium geget-geget jer kan

Amboi-amboi negatif nyer pikiran  depa semua
U all pun like that ker?? hahaha
No,no,no jangan begitu mar..
Banyak sukar mar layan macam tu...
Banyak nyesal nanti... hehehee =))

Ini lah Hero yien Satu Dalam Sejuta
tengok muka pasti korang tahu kan..
sangat SPORTING Taw

Pengorbanan ayah tiada pengganti nya..
Apa yang dia lakukan kat kita
Boleh ker pakwer kita lakukan,
hmmm tak dapat lagi jawapan dia

Cerita Terharu yien Buat Abah yien..
  • Kalau mama marah yien, abah mesti marah mama balik
  • Setiap kali nak keluar umah,yien mesti minta permision dari abah kalau ngn mama conform tak dapat...lagi2 bab2 duit he3x
  • Abah takkan biarkan yien kelaparan. kalau cakap lapar jerk abah mesti terus menghidup kan enjin motor dier g beli makanan
  • Insyallah selama nie ngadu ap-apa jerk kat abah mesti abah akan tunaikan, lagi-lagi paling yien suka minta.. "Abah Nak Topup"
  • Teringat dulu time hujan yien tengah lapar sangat,abah tengah tidur, mama pergi outstation.Then yien tetap kejut abah ngadu lapar dalam keadaan hujan lebat, abah tetap hidup kan enjin motor,rempuh hujan untuk membeli makanan untuk yien. =(

Terima K♥sih Melih♥t dan Memb♥c♥ Blog ir yien

4 comments:

Ujang9897 said...

abah baca tak ni

ir yien 9897 said...

segan lah.. hahahaha

auny aizie said...

happy fathers dau uncle ! (:

ir yien 9897 said...

huhuhu : TQ :)
wakil jawap kan :)