Sunday, June 12, 2011

Negeri Ramai Lelaki Henserm

Kalau yien puji Negeri mana yang bakal di puji oleh yien nie,awek2 tomey2 kat lua sana, ap lagi cepat-cepat lah berlari berkejaran mencari calon dari negeri ni yerh :) kalu yang dh dapat, bandingkan

betul tak apa yang di tafsir oleh yien :) hahha saja je yien nk membebel lama2 kat cni, agak-agak korang dari negeri mana lah ramai lelaki henserm nie.. Mengikut tafsiran yang tak berapa betul dari yien nie, yien memilih lelaki yang henserm dari negeri ---------------------------------


alar serba salah lak yien nak bagitau dari negeri mana, coz eherm2 yien bukan asal dari negeri tu.
rasa macam nak terkinja2 lak cari calon dari negeri yang yien tafsir nie,(marah lak laki den karang)

muka mereka nie spesen jer (betul ker ejaan nie) kalau jumpa mereka lelaki yang henserm dari negeri tafsiran yien, tengok dari jauh pun dh dapat agak,
dorang dari golongan mana, keturunan mana, negeri mana...

tak percaya ramai2 kiter buat gathering blogger ke negeri dorang ...


Ok takyah buang masa yien nk bagitau lah korang tengok bawah nie korang tahujawapan negeri mana yang yien puji-puji dari tadi, :)




Tahniah Boyfriend2 yien tampa yien pasti korang tak leh menang (ayat paling bajet) TQ =)

P/S :Hargai lah orang yang sayang kat kita =))
Terima K♥sih Melih♥t dan Memb♥c♥ Blog ir yien

19 comments:

SoLy SoLicious said...

suker2 ganu menang...heee

apik pehe said...

mak aih boifren dia..huhu..
tahniah deh..

ct N honey said...

orang nogori pun hsome gak

Promo video sinopsis Nora Elena minggu akhir

Tonton filem kongsi disini full-movie and Free

SEPUTEH QASEH MURNI AFIRA said...

agreed!!!!hahaha...sbb sy org ganu...

Amy Syaquena said...

tahniah pada terengganu..

p/s:salam kenal.singgah dan follow .jemput ke SR ye...

bunga said...

taniah pada terngganu..kelantan kita tetap terukan perjuangan ok..hahaha..

kalah pun tetap penyokong kelantan..eehhe

ir yien 9897 said...

SoLy SoLicious :: suka berbanding kelantan..hehehe

apik pehe : hahaha my kawan laki lah :)

ir yien 9897 said...

ct N honey : org nogori..macam kurang setuju di situ :)

Adzriel @ Liza AB said...

mungkin paling ramai hensem kat sana tapi bukanlah yg paling hensem... kehh..kehh..

dak eina said...

tahniah ganu!!

ir yien 9897 said...

SEPUTEH QASEH MURNI AFIRA :hehhe xkira yien puji laki ganu jerk..hahahaaha

ir yien 9897 said...

Amy Syaquena :tahniah kat yien taw :)

bunga : kelatan kena terima dgn redha

ir yien 9897 said...

Adzriel @ Liza AB : yg paling henserm selabgor :)

muhamad hanif said...

wakkakakakaa..bnyka nya boifren dia tuuu..

ir yien 9897 said...

hahaha boyfriend mmg ramai, :) special boyfriend jerk sorang :)

ASaDa RyutaRo said...

err.. negeri mana lah banyak lelaki hensem??

kalau perempuan, negeri mana lak ramai cantik2? ingat nak p cari.. hahaha

ir yien 9897 said...

kalau pompuan mestio lah

puji negeri sendirI..

SELANGOR.. :) HEHEHE

yaya_flanella said...

haha. fineee :DD

ir yien 9897 said...

yaya sokong setapak kan..ahahah