Tuesday, June 14, 2011

Kucing Comel Milik Ku


Petua tak nak kita berkaca mata,
Pakai kan kaca mata pada kucing peliharaaan kita
Supaya dia mengambil alih bagi pihak mata kita

Tenung mata kucing kita sampai
Mata kucing kita jadi sepet

Supaya mata kita bertukar bulat macam Heliza
Baru lah comel mata girl bulat kan :)

Biarkan kucing kita tidor lama-lama
Supaya kita segar bersengkam mata melakukan aktiviti harian kita

Bagi kucing kita makan banyak
Mengelakkan kita dari makan banyak (boleh kurus ma)


Jangan Biarkan kucing kita Comel
Nanti kecomelan kita berkurangan..

Hahahaaha.. ini entry paling merepek yien buat
Just nak bagitau, Manjakan ia,
kerana ia memerlukan penuh perhatian dan manjaan dari kita
MEOW...: berdasarkan email ym Yien : yien_meow@yahoo.com

Terima K♥sih Melih♥t dan Memb♥c♥ Blog ir yien

10 comments:

Reza Razi said...

Alahai.. klo mcam ni la gayanya, sy rela jdi kucing kamu.. hehe.. :-)

ir yien 9897 said...

hahahaha.. saya bela kucing betina jerk :)

farahin nasir said...

hahahahaa... sungguh manja kucing2 anda.. :)

NAK JADI ORANG YG D BENCI ATAU D SAYANG??

MissNadh said...

baru nak pecaye tips pertama tu..sebab da lame rabun,mane tahu kot2 buat camtu bole elok..khekehkeh

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

believe or not, i'm so scared dgn kucing.

ir yien 9897 said...

farahin nasir : di manjakan untuk kepentingan :) hehehhe

ir yien 9897 said...

MissNadh : hehehe sorry just joke :)

ir yien 9897 said...

FIFIEY LYCHEE MARATION :
kucing tue manja.. tak yah takut yerh yunk :)

UyaRayza said...

comel hehehe..igt petua betul td

ir yien 9897 said...

uyaRayza :) hehehe soryy :)