Wednesday, June 22, 2011

!!! Fakta Anak Roslan Comel

Sebelum memulakan entry nie, yien nak ucapkan
ribuan tahniah kepada sesiapa yang  bertuah dilahirkan

dengan di binti or di bin kan dengan nama Roslan..
kami anak bapa, tapi anak mak jugak :)

Sape kata anak roslan tak comel , dia jeles,
Cepat puji kata ini Fakta bukan Auta =)

Hah! Mesti ramai tak percaya juga kan,
Hati orang susah nak jaga, tapi nak bodek juga hati

korang yang bukan di bin kan dengan Roslan
Yang anak Roslan pun kalau tak percaya (yien menangis satu baldi)


Nak tahu sapa cantik dan henserm ciptaan Allah ni
Korang Lepas habis baca entry yien,tinggl kan jejak dulu

Then cepat-cepat cermin kan muka korang
Itu lah jawapan nya =))

Pergi cepat tengok Cermin (Bismilah dulu)
ada orang comel sedang melemparkan senyumn (^_^)


Bukti yang dapat korang tengok dengan jelas blogger yang
cantik, menawan ..sweetttttt gitu =)



Namee Roslan


Nur illiyin Roslan
owner blog he3x ;p


Ujang9897 (tak nak link kan nama)
Wakil laki yang di bin kan Roslan
Kami Adik Beradik,, lain mak lain bapak (slain dari ujang)
Actly dengan tidak sengaja dan secara kebetulan jer
nama ayah kami sama
Oh Pakcik Roslan =)
Sorry blogger model di atas,curi gambar sat..

Sapa-sapa yang nama ayah nyer Roslan Tinggal kan link..
Yien nak jaadikan Model =)
Terima K♥sih Melih♥t dan Memb♥c♥ Blog ir yien

11 comments:

Finaz Jaafar said...

namee roslan tu cntik !
yien comel jgk =)

Cik Eka said...

ahaaa kekasih blogger eka......
namee memang cantik..

tp ada yg tak bin binti roslan pun cantik..hehehehe

Ieka Luvika said...

yien comels. fact!
sape comel sila angkat tangan & blanje ieka mekdi seminggu..hihi :)

KAMIHIDUP said...

bin laden boleh?

UyaRayza said...

saya anak encik azmi eheheh

Shawn Razaleigh said...

shawn razaleigh bin roslan


hmm not bad.hahahaha


jemput singgah blog gua yien. entry baru

cheqwa said...

haha.aah,sume comel2 lah.nak ngaku binti roslan jugak lah..haha ^_^

Namee Roslan said...

ahaha..ter ketawa saya baca ni. haha. bangga jadi anak roslan! kita semua adik beradik lah! :D

ir yien 9897 said...

Finaz Jaafar :hehe namee mmg cantik :)
Thankz finaz juga tomel

ir yien 9897 said...

Cik Eka : sorry curi kekasih kak eka hehehe diam mmg cantik,suri pic namee dekat k.eka



Ieka Luvika :akak lagi comell.. <3

ir yien 9897 said...

Namee Roslan : wah untung lah jadi sibling Namee =))