Saturday, June 4, 2011

Yien Nak Khawin Tiga Hari Berturut2

Entry Kali Ni,Untuk Target Masa Depan Yien


Sekarang cuti sekolah kan, dah pasti ramai yang mengambil kesempatan ini wat Majlis Perkhawinan,
Niat yien nk diet pun terbantud di sebab kan teman mama yien g Kenduri khawin,
dalam satu hari.,,3,4 rumah makan percuma.... Hmm.. Asyik p umah khawin jerk,
tgk orang khawin, terasa nk khawin jgk, (ada ke org nak cik yien nie) He3x..


Ok kisah nk Khawin 3 hari berturut2, Mesti banyak belanjer kan,
Actly bkn 3 hari, Tapi 3 angka yang Cantik (Hari, Bulan , Tahun)
Iaitu 10/11/2012 (Sepuluh hari bulan sebelas tahun dua ribu duabelas)


Hah yien nk booking lah tarik nie Untuk Tahun Depan..
Agak Sempat tak nk booking dekat Cik Persona Fiza
pakej yang sangat murah, sangat berbaloi.. (Jimat duit Belanja den)


Apa2  hal pun, Yien nak booking tarik  khawin 10/11/12 (insyallah)
Kebetulan tarikh tue jatuh pada hari sabtu (elok sangat lah tue)
Bercinta lama nie banyak cabaran dan dugaan,
Hopefully panjang umur , murah rezeki dapat lah hajat yin nie kan

P/S : Angan-angan Tampa Usaha Sukar Utk Menjadi Kenyataan Jgk =)
Terima K♥sih Melih♥t dan Memb♥c♥ Blog ir yien

15 comments:

ejulz said...

semoga tercapai cita2.. :)

Ujang9897 said...

mesti ramai buat tarikh tu

Ujang9897 said...

mesti ramai buat tarikh tu

SyahmiFikri said...

ramai nye buat tarikh tuh! nant tak ramai datang kendurii.. huhu

ir yien 9897 said...

ejulz : amian insyallah TQ =)

ir yien 9897 said...

angah : alar yin bokking awal2
yang len tak leh amik..hahahaha

msredcheesecake said...

Cik yien, apa spesel nya date tu? Msred nak join gak la?.hheee

ir yien 9897 said...

syahmi : date 2 utk yien jerk..dh tempah n dh dibayar dlm negara nie..heehe

ir yien 9897 said...

Msred : xboleh amik tarikh tue, itu yien dh booking..hahaaha

nur said...

selamat berkahwin.. 12 12 12 pun cun juge.. (cadangan)

ir yien 9897 said...

12/12/12 hari rabu :)

syieda said...

selamat berkawen.. ^_^

ir yien 9897 said...

syieda : TQ =))

RedVixen said...

tahniah! selamat mendirikan masjid! semoga berjalan lancar hendaknya :)

ir yien 9897 said...

TQ redvixen =)