Tuesday, July 5, 2011

Cara Nak Dapat Anak

Sapa nak anak, senyum hingga nampak gusi cepat..huhu
Bukan yien tau yang nak dapat anak ..

Khawin pun belum,jangan berangan nak dapat anak
Kalau nak anak tue biar lah secara halal kan

Ini entry bukan nak merepek-meraban
But nak share pengalaman kakak ipar kesayangan yien
yang sekepala jiwa dan raga..

tengok entry dia semua Best2
Sesuai bagi yang nak cari pengalaman

Bagi blogger yang belum khawin pun boleh cari pengalaman
desas desus dari entry akak ipar yien..

Banyak rintangan dan kesabaran yang dia
tabah alami dalam kehidupan..

Apa lagi jom lah usha-usha, baca-baca , folow-follow
akak ipar yien ni yerk Klik Sini untuk maklumat lanjut
dan mendapat kan anak yang setelah kian lama menunggu...=))


wei nie anak buah pertama yien..
nama dia nak dekat sama dengan yin taw..
eppy sangat ............. =))

Nama anak buah comel yin : Zuyyin Eimanina
Nama Mak saudara comel dia : Nur illiyin
Terima K♥sih Melih♥t dan Memb♥c♥ Blog ir yien

16 comments:

cikpuanWani said...

main mata puLak baby tu :P

alia azmi said...

comeynye baby tu ^^

Miqa said...

Khawin pun belum,jangan berangan nak dapat anak
Kalau nak anak tue biar lah secara halal kan - MESTI KHAWIN!!!

Cha Ril said...

Cumilnye...

ir yien 9897 said...

baby tue sangat comel

baby look a like mother.. =))

ir yien 9897 said...

Miqa : itu petua dari

akk ipar yien =))

tapi rasa tak sabar nak khawin =))

Ezniey said...

Best nyer nama korang...unik2...hehehe....

apik pehe said...

hehe..bestnyer kalo ader baby..saper nak kawen dengan apik????angkat tangan..heheheh

ir yien 9897 said...

ezniey : nama yang punyai maksud mendalam :)

ir yien 9897 said...

apik :
amboi gatai noe...hehehe

bunga said...

memang kehidupan penuh dengan dugaan..comel baby..suka baby..

Isteri Encek Bard said...

comel.. pandai posing

UyaRayza said...

chumellllllllllll...pandai kecik2 main peek a boo hehhe

SaveTheWorld said...

ASALAM..
3 MINGGU LAGI NAK KAWIN NI MOGA DPAT BABY CEPAT.HHEE HILANG RASA SUNYI MAK BAPA/MANTUA..HEE

SaveTheWorld said...

ASALAM..
3 MINGGU LAGI NAK KAWIN NI MOGA DPAT BABY CEPAT.HHEE HILANG RASA SUNYI MAK BAPA/MANTUA..HEE

Ct_hAjAr said...

sedap nama kedua-duanya.. :D