Tuesday, July 5, 2011

Untung dapat Mak Mertua Macam Mak Saya

abaikan sindbord tersebut =)
Pic sebelum siap berangkat ke airport :))

Secara terkezut nyer..Dengan pengharapan seorang
bonda terhadap anak-anak nya,
wah rasa nak menitis air mata kemanjaan yien,

Hampir kesemua doa yang mak niat untuk berdoa kat mekkah nanti,
Semua doa khas untuk anak-anak mak.. Terharu lah.... =(

Mak hanya mengingati anak-anak mak,
tapi diri mak dan kehidupan amal mak terhadap allah.
waulahualam... "mak saya baik" (^_~)

Mak amat mementingkan segala-gala nya untuk anak..
Memang sah lah, SYURGA DI TELAPAK KAKI EMAK


Doa yang mak senarai kan untuk
yien anak bongsu mak

Bukan calang-calang doa,
doa yien supaya di jodoh kan
dengan gula-gula hati yien sekarang
Mean "bakal menantu mak"

Tapi yien batal kan niat doa mak untuk yien,
Yien suruh mak doa kan yien bertemu jodoh dengan
"orang-orang yang beriman dan beramal soleh"

Bukan yien taknak gula-gula hati tue,
cuma Allah saja menetukan..if jodoh yien
ditentukan dengan gula-gula hati yien.alhamdulilah =))
Terima K♥sih Melih♥t dan Memb♥c♥ Blog ir yien

20 comments:

* Zaleta * said...

semoga btemu dgn jodoh yg baik2..insyaAllah...smg mak mertua pun baik mcm mak mertua akak...:)..sgt baik dan sporting...

khairul akmal azman said...

taw xpe!..xde mak ayah..
xde nye kite kat dunia ni..

Ieka Luvika said...

wah! may ALLAH bless you and your mother adek cumel :)

UyaRayza said...

aminnnnnnnn~

niena shopping2u said...

terharu...
moga Allah sntiasa melindungi parents anda :D

sy jgak sygkan ibu sy
dia sgt2 bernilai buat sy

Freaky said...

aminn.. semoga bertemu jodoh dengan orang yang soleh

mynameismy said...

Aminnnnn...;)

Isteri Encek Bard said...

AMin... semoga jodoh yien orang yang diimpikan..

KAMIHIDUP said...

amin, amin, amin. :)

zuwaidah said...

insyallah semoga dipermudahkan urusan

Acik said...

semoga gula2 hati yien tu ler org yg beriman dan beramal soleh tu ...

Acik said...
This comment has been removed by the author.
aizamia3 said...

insyaAllah.. berkat doa mak..

kjaharun said...

kebahagian seorang ibu tu memang untuk anak2 nya je :)
mak awak baik... mak saya pun baik jugak :))

Faraa Eiman's said...

aminnn (:
hope betul2 jumpa dengan jodoh yg sesuai ;D

Aliza Zeke said...

amin.. :)

ir yien 9897 said...

amin......

thankz semua,,
baik juga blogger2 malaysia nie.

retis =_=

Ain_ Suke Senyum said...

ain singgah sini .
nak mintk tlg cument entry ni leh ?

http://zurain93.blogspot.com/2011/07/saya-bertudung-dan-saya-sangat-pretty.html

tq .

bunga said...

semoga dapat yang terbaikk..:

CNK said...

tacinggg! semuga bertemu jodoh dengan gulu-gula hati itewww :)

moh le ke sini:
http://pelangichanteque.blogspot.com/