Wednesday, July 6, 2011

Nilai Tubuh Wanita


Nilai tubuh wanita kepada Seorang Lelaki

Kata orang tak perlu mencari secantik Balqis, jika diri tak sehebat Sulaiman. Mengapa berharap teman setampan Yusuf jika kasih tak setulus Zulaikha. Memang idealnya lelaki mahupun wanita yang serba sempurna-bertubuh ramping, berkulit putih dan berwajah cantik. Akan tetapi dan realitinyer syarat sempurna ini bukanlah penilaian utama lelaki kepada wanita.
Ada perkara lain yang mempengaruhi penilaian lelaki kepada seorang wanita khususnya isteri mereka. Ada bahagian tubuh khusus yang dapat menakluk lelaki....

* Aroma badan
lelaki sukakan bau badan isteri yang harum terutama selepas bangun tidur.Di tambah lagi dengan haruman pewangi yang masih melekat di bantal. Ahh alangkah indahnye pagi yang sebegitu hehehe.

* Kulit
Wanita tidak perlu berkulit putih. Yang penting kulit dirawat dengan betul supaya terus selembut bayu(yang nii kena rajin pergi Spa la) tentu sekali suami tak jemu-jemu membelainyer.


*Payu dara
Bab ni memang pesona paling menggoda. Malah para pakar pernah mengakui melihat payu dara boleh memanjangkan umur seseorang. Tentu sekali payu dara tak perlu semontok Moddona tapi yang paling penting ada bentuk payu dara dan memberi respons apabila disentuh.

*Bibir
selalu orang kata bibir seksi. Ermm tetapi bagaimanakah bibir yang seksi itu? jawapan mudah untuk ini ialah yang mudah dicium. Maka disarankan pakailah gincu yang bersesuaian supaya suami tergoda untuk mengucup mahupun menciumnyer..

*Rambut
Rambut adalah mahkota wanita. ia adalah tarikan kepada lelaki. Rambut tak perlu panjang mengurai atau hitam berkilau. Cukuplah sekadar kelihatan sihat dan berbau harum gitu. Rambut adalah bahagian yang penting yang selalu dicium suami.

*Mata
Selalu orang mudah terpukau dengan mata yang bersinar. Ditambah dengan bulu mata yang lentik dengan bantuan kosmetik, tentu sekali menjadi pandangan 'syurga' buat suami.

Bahagian tubuh lain yang perlu diambil kira dan disukai lelaki ialah kuku(untuk cakaran membangkit berahi), leher dan telinga bahagian bawah,
Memang perlu tak secantik Balqis mahupun setulus Zulaikha, tetapi jagalah dan rawatlah moga rasa dan kasih sayang suami terus membara...Tuuuuu dia.

Mimipi apakah yien !!!???
Pagi2 di seru, search google Nilai wanita kepada lelaki.. =_=

Hasil Karya dari  SINI
Polo Molo lah blog ini,
entry dia yang banyak makna tersirat dan tersurat =))

Terima K♥sih Melih♥t dan Memb♥c♥ Blog ir yien

10 comments:

BeloG MTT said...

Praktikal jugak ker ni sayang?? hehe

UyaRayza said...

wahhh nice one hehehe..elok info nie utk org2 yg bakal berkahwin nie hehehe

ir yien 9897 said...

MTT : haah.. tahu2 jer,cari pengalaman lebih..hahaha

ir yien 9897 said...

UyaRayza : yerp info utk orang dalam peracangn nk khawin :)

Ieka Luvika said...

uishh yien cumel....weweett ^^
bnyk betul info dia skrg hehe

aiEz said...

info utk yg bakal mendirikan rumah tangga ni,hehe...

cantekk said...

amboi....pengaruh ujang la ni...
hihi

Miz Novexx said...

orang yang kapel dan nak kawen elok baca ni... heee :D

cheqwa said...

info yang bagos untuk yg dah berkawen..tp cheqwa tak kawen lagi nih...cmna??haha... ;D

Iris said...

segan lak membaca entri ni

hihihi