Monday, July 4, 2011

Nafsu Warna Baju Persamaan Nafsu Buah

siti,ezlyn, ella "artis no 1 yien minat" ,wahida,misha

Hari ini, hari cantik sedunia kat tempat kerja yien
Masing-masing pakaian berliplap-liplap
berwarna pelangi..

yien sebagai wakil kerajaan staf yang bekerjaya..
"eceh-eceh ayat poyo di situ".haha
telah di tugaskan menjadi ahli jawatan pendaftaran..

Maka dengan ini yien di tempat kan di depan pintu masuk
"alar-alar pengawas lak"sportchek first


Kesemua pakaian mereka
yien memuji dengan keikhlasan hati



"Wah cantik nya warna hijau kebaya tu,
rasa nak makan buah epal"

"Wah baju kurung purple
tu sangat menwan,
rasa nak makan buah anggur"

"Wah baju batik jingga
tu sangat hebat corak dia,
rasa nak makan buah oren"

"Wah baju merah kebaya nyonya dia sangat mengancam,
rasa nak makan strawbery"


Korang ada tak nafsu macam ni,??
ker yien jer yang rasa nafsu berahi macam nie?
Coz officemate yien tergelak lak yien ada nafsu buah,
bila tengok colour baju lalu memuji dengan persamaan Buah!!??
Terima K♥sih Melih♥t dan Memb♥c♥ Blog ir yien

19 comments:

UyaRayza said...

pelik nafsu tue hehehe

ir yien 9897 said...

hahaha.. alar tak da ker yang rasa nafsu sama macam yien :)

Tea said...

eh, xde pon. yien yien. hahakk.

KatekateKite said...

takde takde! heheee......

Shawn Razaleigh said...

hahah. nampak kaler baju je samakan dgn buah.hee

ir yien 9897 said...

alar malu nyer..

semua takde nafsu macam yien =_=

bunga said...

hahaha,,pelik2,,haha,a,

BeloG MTT said...

Mesti kes kelaparan tahap chipmuck ni.. haha =..=

Finaz Jaafar said...

saya strawberry hari ni ! hihi

ir yien 9897 said...

MTT : hahha ini bukan nafsu lapar..
tapi ini nafsu buah..hahaha

Finaz : amboiii.. =_=

~syue syada~ said...

haha..takda, takda..yien sorang jerk!

ejulz said...

bernafsu la tgk buah tembikai.. heHe

cheqwa said...

haha..klakor la yien nih..tp mkn buah panas2 mcm nih memang bes ;D

yaya_flanella said...

pergh. nafsu buah. :D

apple+lemon said...

nmpk wrna hjau rase nk mkn durian,
nmpk wrna purple rse nk mkn mggis,
nmpk wrna jgga rse nk mkn btik,
nmpk wrna merah rse nk mkn epal merh..
hehehehe..

KAMIHIDUP said...

nafsu macam ni biasa, KAMI pun pernah juga rasa macam ni. :)

ir yien 9897 said...

@KAMIHIDUP :arghhhhhhhhhhhh
nak jerit kuat2..akhirnya ada juga orang yang sama nafsu ngn yien :)

haney said...

kalau kaler itam? buah pe? ahhaha

Isteri Encek Bard said...

serius pelik dik nafsu buah.. hahhahah