Sunday, July 31, 2011

Makan Puas-puas di SABA Restaurant cyberjaya

Target bulan puasa nie
ada prinsip dah tanam di dada

Takmoh pergi bazar ramadhan, makan kat umah jer :)
Takmoh makan banyak2,cukup satu lauk "tipu"

Sebelum niat itu di tanam lebih dalam,
yien nak lepas kan geram makan di SABA

Nyam-nyam tengok MENU.. sedap2 :)
99% Minta nasi Arab larh..
Wah kesempatan nie, rasa nak makan nasi arab juga,

Datang nyer si kacak casher ke meja ku,
dengan penuh semangat mengidam nyer..
Abang chikenchop Satu...!!Haik kenapa mulut nie
terkeluar ayat citarasa lain dari yang lain,
Mampuih kene gelak ngn orang satu meja...

Kenapa ni dik yien,tadi kata nak nasi arab..
"kata seorang akk angkat ku kepada ku"
Alar, ramai sangat orang order nasi arab, biarlah yien order chikenchop
"cover line meh"huhu..argh yang penting perut kenyang..

Mandi Lamb sampai dulu "terliur meh"dushhhh,jamah akk punyer :)

Penantian satu penyeksaan, perot mula tak tahan kelaparan
Mulut wakil meluahkan perasaan untuk perot....
LAPARrrrrr..mana chikenchop !!"sambil mengalir air mata"
Dengan nafsu kemarah tambah pula dengan air yang di beri

Apakah ini RM8!!?? standart RM1 jerk..hmmmmmmmmmm...

Jimat kah ini!!??
Takpa lepas nie baru target jimat di dada :)
Lapar..."sambil sumpah serana" dusshh
nyesal order chikencop..lalala

Dah sampai..nyum2..But..Motif Cili !!!???


Terima K♥sih Melih♥t dan Memb♥c♥ Blog ir yien

10 comments:

Faariis said...

mandi ke mandy?
salam ramadhan...tahniah anda sampai ke bulan ramadhan

Faraa Eiman's said...

wuuuu , nampak sedap , haha

slamat bpuase ;D

Ieka Luvika said...

jelessss!!!!

ir yien 9897 said...

Faaris : eh2 mmg dalam menu dia tulis Mandi,betul kan..heehhehe
TQ.. selamat menyambut ramdhan :)

ir yien 9897 said...

Faara :
sangat sedap..
Selamat berpuasa :)

ir yien 9897 said...

IekaLuvika :

akk, nanti kita makan berbuka sama..
takmoh jeles akk ku :)

Raden said...

cili tuh utk di tenyeh ke mulut anda.. :)

Adzrien Shoppe said...

ha..ha.. tiba2 besor cilinya. tak leh tahan kat saba ni..pulun sampai licin.

ir yien 9897 said...

raden : hahaha.. yerp sebab mulut dah sumpah serana makanan lambat sampai :)

adzrien : hehehe..licin :) sedapp

SoLy SoLicious said...

hati lain, mulut lain.....
ni mesti bnyk pendam2 sgt ni..heeee