Monday, July 4, 2011

waaaaaaaaaaaaaaa...tanjaaat pekcik bebenn


Sebelum baca entry nie, Wajib baca entry di
SINI


Seram-seram sejuk jer tangan yien..
tengok aircond office, takder lah kuat sangat aircond nie.
Eh apa dah jadi nie,sejuk satu badan yien "nak demam kot"


Alhamdulilah dah dua kali mimpi yien manjadi kenyataan
Wah terlalu gembira tanjat beben wat entry untuk yien,,

Wei..nie bukan mimpi tapi kenyataan...
Mesti tak percaya lagi kan...
Tak nak bebel lagi..
Korang tengok lah..baca lah..
SINI

and kenapa yien kata dua kali
mimpi jadi kenyataan..
Klik SINI

Rasa nak amik MC jer hari nie...
heboh kat satu taman astakona
Abang Ben link entry untuk yien =))
Thankz
Abang Ben
Terima K♥sih Melih♥t dan Memb♥c♥ Blog ir yien

14 comments:

azwa amani said...

alalalala...seronoknya dia... huhu

alif haris said...

wah wah untungnyer die :D

Areliff said...

gulrp nak mc terus ujang junior neh ekekeee..lex2..pepepun tahniah mimpi jadi kenyataan

KinosKoko said...

wow2...tahniah2!!!

Cik Dania said...

sonok la yien coz abg ben buat entry pasal yien..jeles akak..akak ni bila la dia nk wat entry pasal akak..uwaaaa..

KAMIHIDUP said...

aduhai, astakona? heeee. astakona tak boleh ingat.

aizamia3 said...

seronoknye dia.. riang gembira dia hari ni..

ir yien 9897 said...

Thankz u all

hehe..sangat gembira

tak terkata :)

ir yien 9897 said...

Thankz u all

hehe..sangat gembira

tak terkata :)

teynteyn the doll said...

untung laa~~
nak jugak nak jugak!

BeloG MTT said...

Takmo tanjatt tanjatt dah ..mimpi dah jadi realiti.. hehehe =.=

Ieka Luvika said...

waa..bestnye adek cumel ni :)
cuke la tuh dia ^^ heee

yaya_flanella said...

haha. untunglahh. :p

Isteri Encek Bard said...

hihihii tanjat bibi.. tahniah dik.. semoga awak akan berjaya di amsa akan datang.. happy blogging....