Saturday, July 30, 2011

Kami Blogger tukar Profile Pic Sempena Bulan Ramadhan

Perempuan di lahirkan dengan kelembutan
dan wajah yang menawan

Keindahan wajah seseorang wanita,
boleh menaikkan nafsu@tuuttt.. lelaki,
so kepada wanita yang muslim
yang semulajadi dilahirkan dengan penuh keindahan

Wahai wanita jaga lah wajah keayuan korang
berilah keindahan wajah korang tu kepada
suami yerh :) Rahsia kan setiap inci diri anda..

Jom kawan tukar Pic kita menjadi :

Blogger yang cantik Ieka Luvika =)


Me ,!!!

Selamat Menyambut Bulan Ramadhan (^_^)

Terima K♥sih Melih♥t dan Memb♥c♥ Blog ir yien

17 comments:

Adzriel @ Liza AB said...

woow.. mata bulat yien yg mengancam..
TQ yien..sedih baca berita tadi.
http://adzriel.blogspot.com/2011/07/allah-mengirimnya-sebagai-peringatan.html

sabella mohamad said...

cantekk !

ir yien 9897 said...

Liza.. : TQ kak liza letak link ker blog yien

sabella mohamad : TQ dear :)

Semut Senyum said...

terfikir jugak nak tukar pic ni.. hehehe =)

cheqwa said...

cumelnye yien ^_^
selamat menyambut ramadhan al-mubarak :D

Green Apple said...

GA tak perlu tukar... hehe

aiman said...

selamat menyambut ramadhan =)

Ieka Luvika said...

cahaya yang berlebihan buat muka saya nampak fake gila T_T wuwuuu

Yien akak da sampai kg! sila jeles...kt sini ada sawah pastu pagi2 ada bunyi burung berkicauan ^^

Diyana said...

Awww,comelnya gambar tutup mulut semua

salam ramadhan

Lulu Caldina said...

Selamat menyambut bulan ramadan..
Selamat berpuasa.. :)

amir aizat said...

nice one

bunga said...

amboii..selamat berpuasa..

CikBulat said...

:) ada salah faham tentang aurat :) wanita berpurdah kebanyakan menghias mata :) mata juga boleh menjadi satu modal untuk menggoda lelaki.. pandangan mata boleh terhasilnya zina mata :) tundukan pandangan adalah sebaik-baiknya .

ir yien 9897 said...

Selamat ramadhan semua, moga ramadhan ini menjadi yang terbaik kepada semua :)

ir yien 9897 said...

CB : nice CB... yerp mata pun boleh menarik godaan lelaki,
so di larang makeup,.

yien pun tak suka pakai eyeliner,celak,..
natural is better :)

yaya_flanella said...

oh patut la ramai buat DP macam ni. nice! <3

ir yien 9897 said...

yaya : ramai ker.. hehehe
TQ dear :)